PC Bazar | Fitness | Zpětné odkazy | Auta, Autobazary | Prague Hotels | Vtipy | Autonehody | Volná místa | Povinné ručení | Změř si web!
Hardware
Hardware → Periferie

Nový modem pro CDMA - AnyDATA ADU E100H

Autor: Jiří Melčák → 2. říjen 2005, 16:26 → 72442x přečteno
Počet komentářů: 179 | Přidat komentář

Linkuj si !

Společnost Eurotel od 1. října 2005 uvedla do prodeje nový modem pro technologii CDMA a to model označovaný jako AnyDATA ADU E100H.

Vzhledem k velice strohým informacím na stránkách Eurotelu, vám mohu sdělit pouze pár věcí:

AnyDATA ADU E100HZákladní údaje

100×56 x 14 mm (25 s baterií)
61g (124 s baterií)
CDMA2000 1xEV-DO
stahování dat do 2,3 Mb/s
posílání dat do 153 kb/s
podpora Windows 2000/XP

 

To nejzajímavější je samozřejmě rychlost stahování dat, která by podle specifikace měla dosahovat 2,3mpbs! Jednoduše máme se na co těšit. Jediné čemu v této chvíli nerozumím je cena, resp. měsíční paušál… Ze současných informací (2. října 2005) nedokážu pochopit za kolik bude tato služba dostupná.

Vzhledem k tomu, že mi právě předevčírem vypršela smlouva na starší modem CDMA GPC-6420, budu tento týden jeden z prvních uživatelů nového modemu (detailní fotka). Hned jak jej budu mít, velice rád se s vámi podělím o první zkušenosti.

Doplněno → 3. září 2005 :: Jiří Melčák

Moje prvotní nadšení vyprchalo, když jsem dnes zjistil, že nový modem mi nepřinese větší rychlost jako takovou, neboť je prostě založena na technologii CDMA, která je mimo jiné ovlivněna počtem uživatelů na jedné BTS. Tudíž výměnou starého modemu za nový se mi nezvýší rychlost downloadu. Nebo jinak řečeno, pravděpodobně se rychlost o něco zvýší díky tomu, že v novém modemu funguje jak interní, tak extérní anténa současně a vzájemně se doplňují a posilují, tudíž lze očekávat posílení signálu.

Logicky vzato, tak uprostřed Karviné nedosáhnu o moc větší rychlosti, než se starým “dobrým” GPC-6420 modem.

Skvělou věcí na novém modemu AnyDATA ADU E100H je, že může být napájen pouze přes USB konektor. Přirozeně je pak nižší výtěžnost ze signálu, ale zase je v jistých případech použitelnější při cestování s notebookem pod paží :-) Přirozeně je pak nižší výtěžnost ze signálu, ale zase je v jistých případech použitelnější při cestování s notebookem pod paží :-)

Pokud jde o cenu, pak nedotovaný modem stojí 9.995 Kč, dotovaný pak stojí buď 4.995 Kč se závazkem na jeden rok nebo 1 Kč se závazkem na dva roky. Měsíční platby Eurotelu by měly být ve stejném rozsahu současných cen za CDMA data, tedy v rozsahu 750 – 899 Kč dle délky závazku.

Má-li již někdo z vás s tímto novým modem zkušenosti, uvítám vaše komentáře.


Možné související články:



1

kani23.cz → 22. prosinec 2005, 10:35#

modem AnyDATA ADU E100H mám 2 dny a jsem s ním spokojen.jen když je příhlášeno více uživatelu tak se to trochu zpomalí.bydlím kousek od centra ostravy a stahoval jsem zatím nejvyšší rychlostí 120kb/s.nekdy se tam oběví 150 a více ale teto rychlosti dosahnete malo kdy. pro srovnaní 3.14 mb jsem měl stahnuto za 31 sekund.všem toto připojení doporučuji

2

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:36# Redaktor blogu

Jak jsem psal v článku, já používám ještě starý typ modemu GPC-6420 a také mohu tento typ připojení k internetu doporučit. Ale je třeba zvážit investici, neboť za stejné peníze se dá v určitých městech sehnat rychlejší připojení na metropolitních sítích. Já CDMA potřebuji, neboť cestuji a potřebuji mít rychlý a zároveň přenosný internet.

Každopádně CDMA technologie je kvalifikována jako vysokorychlostní internet, tedy min. 256kb/s, která já dosahuji během posledních dvou měsíců spíše výjimečně... Bohužel.

3

Zbyněk → 22. prosinec 2005, 10:38#

Mohu se zeptat jakou rychlost tedy zhruba dosahujete PRŮMĚRNĚ a zda je např. v noci práce s internetem lepší – tj. rychlejší? Je vhodné CDMA na stahování většího objemu dat? (např. MP3 cca. 100 MB/den?). Díky za odpovědi.

4

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:40# Redaktor blogu

Průměr je věc, kterou nelze u CDMA vůbec stanovit, prostě jednou mi to v Karviné jede 300kbps někdy jen 100kbps. V Novém Jičíně je rychlost skoro vždy kolem 256kbps a v Ostravě taky tak. Někdy se to mění v řádu dnů, týdnů nebo i jen hodin. V noci je situace samozřejmě lepší, neboť rychlost je odvislá od počtu uživatelů stahujících data z jednoho vysílače BTS. Aktuální seznam BTS (neoficiální a rozhodně ne kompletní) najdete na adrese http://www.gsmweb.cz/stat/etcdma.txt

Obecně používám CDMA ke stahování i velmi velkých objemů dat (nečekaně brzy vždy vyčerpám týdenní limit pro FUP :-) 100MB/den stáhneš klidně i desetkrát za den, takže pokud ti nevadí vyšší poplatky za tento druh připojení a stačí ti přenosy plus mínus těch 100MB, tak je úplně v klidu.

S tou rychlostí je to někdy dobré, někdy prostě špatné. Strašně záleží na lokalitě. Nedávno jsem se bavil s jedním známým z Brna a podle toho co naměřil si prostě nemůže stěžovat. Jeho rychlost bez problémů přesahovala deklarovaných 256kbps při downloadu.

Pokud si stále nejsi jist, není nic jednoduššího než složit zálohu v prodejně Eurotelu ve výši 4.000 Kč a oni ti jej půjčí domů na vyzkoušení. Tohle prostě stojí za to. Člověk si bezplatně vyzkouší a sám uvidíš jak to pojede. Myslím, že to půjčují minimálně na dva dny :-) Takže až si to vyzkoušíš nebo pořídíš, dej vědět jak si spokojený.

5

Marek → 22. prosinec 2005, 10:40#

No jak vidím je tady pár docela znalých lidí, tak se na něco zeptát. Uvažuji o připojení k internetu a to buď EDGE (t-mobile) nebo CDMA (eurotel). Může mi někdo poradit, který z nich by byl výhodnější a hlavně rychlejší. Rady mi prosím pošlete na mail….moc díky

6

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:41# Redaktor blogu

Já myslím, že to co skutečně rozhoduje jsou požadavky na připojení k internetu. EDGE máš prostě vždy u sebe pokud máš i telefon. CDMA modem s sebou tahat sice můžeš, ale už to není tak pohodlné, ale jde to. Díky tomu, že nový modem lze napájet pouze přes USB, nepotřebuješ všechny kabely a jako mobilní internet k notebooku je CDMA naprosto ideální.

Další věcí je rychlost, kterou požaduješ. CDMA je jednoznačně rychlejší. Záleží jen na lokalitě, kde jsi a kde internet potřebuješ. Velkým plus pro CDMA je to, že EDGE funguje pouze místně, kdežto technologie CDMA v současné chvíli pokrývá více jak 80% územní ČR. V tomhle směru není co řešit (pokud tedy nejsi z velkoměsta).

A pokud na internetu trávíš hodně času, pak se opět přikláním k CDMA. Je rychlejší a i přes uplatnění FUP na objem přenesených dat (jsou tam dva druhy týdenních limitů) vše hovoří pro CDMA. Alespoň pro mne.

7

Karel → 22. prosinec 2005, 10:42#

Mám tenhle modem, je super, ale jediná věc, která mi vadí je zapojení externí antény. Kontakt je na můj kus dost volný a použitím hrubého násilí jsem ničeho nedocílil.

Jak se daří Vám zapojit externí anténu do modemu?

8

Otto → 22. prosinec 2005, 10:43#

Jo ten ext. konektor je fakt na …

komentář byl upraven – vyjadřujte se slušně !

9

Riki → 22. prosinec 2005, 10:43#

Karlovi

Anténu napevno k modemu nepřipojíš.

Výrobce to nedomyslel.Dej kolem modemu gumičku a provlíkni antenu.Nic extra ale drží.

10

Radim H. → 22. prosinec 2005, 10:44#

Prosím o info: funguje tato věcička i pod Windows 98 ??? Jinak si budu muset nechat ten starý .....

11

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:45# Redaktor blogu

Pokud vím, Radime, tak modem AnyDATA ADU E100H funguje pouze pod Windows 2000/XP, popř. Apple / MacOS X. Takže je mi líto, bohužel nejsou pro to ovladače. Ale možná se někdo najde a napíše je. Nezbývá než hledat a čekat…

Pokud ti funguje starý dobrý GPC-6420, není důvod “upgradovat”.

12

alfons64 → 22. prosinec 2005, 10:45#

-anydata mám 3 dny a zatím naprosto ok.žádný výpadek nebo něco podobnýho,i soft je jednoduchej a rychlej.průměrnej download 60-120kb/s

13

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:50# Redaktor blogu

No to je sice fajn, ale není to ke vzteku? Má to přece být vysokorychlosní internet, což dle specifikací rychlost minimálně 256kb/s, takže ty máš jen poloviční rychlost (v lepším případě) než by měla být. Eurotel, naštěstí pro ně samotné, tuto rychlost negarantuje, protože dobře vědí, že nejsou schopni toto nikdy dodržet. Chápu, že rychlost je ovlivněná počtem uživatelů na jedné BTS, ale i tak je ta rychlost někdy ke zlosti. Zvláště za ty peníze. V této chvíli mám podle serveru www.dsl.cz rychlost 231kb/s. Ale v poslední době je taková rychlost pro mě spíše výjimečná. Většinou jsem taky na té polovině... Ach jo.

14

nix → 22. prosinec 2005, 10:50#

Zdravim, premyslim o CDMA a zajimalo by me jestli je mozny pripojit vice uzivatelu na jedem modem Anydata? (U toho stareho to nebyl problem pres WL500g)

A neda se ted poridit CDMA s tim starym modemem? Dik

15

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:51# Redaktor blogu

Pokud vím, tak stále je možné koupit CDMA se starým modemem. Ten mám nasdílený a přes křížený kabel mi bez problému internet funguje na dvou počítačích.

Jestli jde nasdílet i nový modem, to bohužel nevím :-(

16

Karel → 22. prosinec 2005, 10:51#

Jirka: myslím, že chtěl napsat 60 kB. Já osobně této rychlosti dosahuji bez problémů. Nicméně je to průměr. V zatížené oblasti je to 30 kB/s, což by odpovídalo cca 240 kb/s.

17

Jarek → 22. prosinec 2005, 10:52#

Mám modem ANYDATA a internet mi jede v pohodě na dvou počítačích přes křížený kabel.(Vytvořil jsem si ve WIN.XP klasickou domácí síť).

18

tomas → 22. prosinec 2005, 10:52#

Mam modem AnyDATA ADU-E100H. Bohuzel se mi cas od casu (v rozmezi od 1 min do 10 min) rozpada spojeni k internetu, aniz by se modem vypnul. Mate s timto problemem nejake zkusenosti?

19

Lukáš → 22. prosinec 2005, 10:52#

Zdravím všechny.Potřeboval bych poradit s mým modem Any Data Adu – E100H.Mám ovladač ba Win NT a Xp ale když jedu domů, tak bych tento modem potřeboval napojit na slabší počítač s OS Win 98.Nemáte někdo ovladač???Díky moc.

20

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:53# Redaktor blogu

Jak jsem již psal v komentáři číslo 11, tak ovladače na Win98 zatím nejsou a je otázkou, zda je někdo vůbec bude vyvíjet. Osobně tomu nevěřím. Ale nepřestávej doufat :-)

21

Honza → 22. prosinec 2005, 10:54#

Zdravim. Reklamoval sem svuj stary modem GPC-6420, ale protoze uz se nevyrabi dostal jsem modem AnyDATA. Funguje vpohode akorat sem zmaten, protoze kdyz mam modem zapojen v usb, nebo pres adapter stale sviti kontrolky a nejde vypnout (kdyz drzim tlacitko power modem vypne, ale kdyz to tlacitko pustim znovu se rozjede). Vypnu ho pouze pokud v nem mam baterku a neni pripojen ani k adapteru ani k usb. Je to normalni, nebo je to na reklamaci ? Diky Honza

22

Michal → 22. prosinec 2005, 10:54#

Ahoj, mám dotaz neměl někdo z vás problém s prvním připojením ? Mě se to nedaří ... měl jsem starý GPC modem a ted mám tenhle.. ale nemůžu se připojit ani za boha .. přitom údaje jsem vyplnil správně..

23

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:55# Redaktor blogu

Asi vím, kde je problém, protože jistě máš ten samý co jsem měl já. Já ale neměnil starý za nový, nýbrž jsem přecházel ze smlouvy na smlouvu a tudíž na nové číslo stále se stejným modemem. Problém je v tom, že si to číslo zablokoval, protože telata z Eurotelu tě stejně jako mě neinformovali, že se nesmíš do sítě přihlásit dříve než si to telata zprovozní ve svém systému. Pokud tak uděláš, číslo je bloknuté a musíš volat na datovou podporu a oni ti to znovuzprovozní. Prostě telata. Já měl takhle bloknuté číslo skoro 14 dní...

24

Karel → 22. prosinec 2005, 10:55#

Ja mam problem, ze pokud se pripojim pres AnyDATA CDMA, urcitou dobu vse funguje jak ma, ale pak naprosto nepravidelne internet “spadne”, prestoze na ikone pripojeni vidim hlasku “connected”, tak se nikam na netu nedostanu a musim se odpojit pres “disconnet” a pak znovu vytocit pripojeni. Pak zase vse urcitou dobu bezi bez problemu, atd… To se mi nekdy stane i nekolikrat za vecer a dost me to otravuje. Nevim, jetsli nejde o chybu v HW ci propojeni s PC. Bydlim v Praze 10, kde jsou mj. vsichni operatori s pomerne dobrym signalem, Eurotel vcetne. Mate nekdo podobne spatnou zkusenost?

25

Michal → 22. prosinec 2005, 10:56#

Dneska jsem byl v prodejně ET a zaměstnanec mi sdělil že to byla chyba jeho kolegyně která mi zboží vydávala. Konkrétně něco v tom smyslu že měla změnit v jejich systému můj starej GPC modem na ten novej AnyData … a to neudělala. Ale že prý ten systém jim zrovna vypadl a tak at jim tam nechám číslo a že jakmile systém nahodí, tak že to napraví a napíšou mi sms … to jsem teda zvědavej .. já pořád používám ten modem GPC .. takže mi číslo asi neblokli jak tvrdí Jirka … newim

26

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:56# Redaktor blogu

Michale, tak to bude v pohodě. Oni ti tu sms fakt pošlou, věř tomu. Mě ji taky poslali, když mi blokli číslo. Udělali chybu, stejně jako u mě. Hlavně, že se to brzy vyřeší.

27

Michal → 22. prosinec 2005, 10:57#

Dík to jsi mě celkem uklidnil :) Ale stejně v tom mají hoši bordel. To jsou ty jejich profesionální služby…

28

Petr → 22. prosinec 2005, 10:57#

Koupil jsem si ADU-E100H.Udělal jsem vše podle příručky a běhá mě to 7-10 Kb/s měřeno na www.dsl.cz a nevím kde je chyba.Jednu stránku mě to rozbaluje tak 2 minuty.A signál mám dobrý.

29

Jirka → 22. prosinec 2005, 10:57# Redaktor blogu

Tím – signál mám dobrý – myslíš co přesně? Máš plný počet čárek? Já mám posledních 14 dní velký problém s CDMA v Karviné. Mám jednu až dvě čárky z pěti a přitom celý rok mi nikdy neklesl signál pod pět a to ho mám stále na stejném místě (mám starý modem GPC-6420). A těžko se vůbec dostanu přes 100kbps, takže mám asi smůlu. Volal jsem na datovou podporu a prý je vše ok, tak se mi asi zase pokazil modem… Nemáme to smůlu? :-/

30

Zdenek → 22. prosinec 2005, 10:58#

Koupil sem si modem AnyDATA CDMA ten modry s tim ze to je vysokorychlostní internet.Po 3 týdnech sem zoufalý,misto vysokorychlostniho internetu mam mozná prd,ani to ne.Bydlim v Proseci nad Nisou Kousek od Jablonce.Vysilac mam 4 km od domu.Nevim co mam delat aby rychlost zvrostla.Koupil sem si Antenu Yagi 12dbi Signal mam porad plny ale stahovane data nikde.Volal sem kvuli tomu do Prahy a tam mi rikali presny smer anteny a stejnak nic.Pry se mam obratit na eurotel aby mi modem zkontrolovali.Nemeli by ste nekdo lepsi napad??Mate nekdo zkusenost s tim co prozivam ted ja???Moc rad budu za kazdou pomoc

31

Karel → 22. prosinec 2005, 10:59#

AD Hozna s příspěvkem 21: Modem ti nepůjde vypnout za předpokladu: tvůj počítač/noťas je ve stavu bdělosti (spánek/úsporný režim = do USB se stále vysílá napětí) nebo máš modem v elektrice. Když jej chceš vypnout, musíš odpojit síťové napájení a v případě počítače (výše uvedená podmínka) ještě USB. Pak jej vypneš.

32

Ondra → 22. prosinec 2005, 10:59#

Mám ten samý problem s AnyDATA, co se týče rychlosti. Běžná rychlost je 115 Kb/s a poslední týden stahuju zcela vyjmečně rychlostí vyšší než 25 Kb/s. Jen moje pracovní doba zatím bránila návštěvě přátel od Eurotelu. První dva týdny to chodilo jako po másle a teď i splným počtem čárek signálu stahovací a vůbec všeobecná rychlost nikde. Pokud někdo víte něco víc, budu vděčný za radu.

33

Honza → 22. prosinec 2005, 10:59#

Mám uplně stejnej problém jako Ondra… Službu CDMA a modem AnyData mám něco málo přes měsíc. První dva, tři týdny to šlo, ale teď posledních zhruba 10 dní se rychlost rapidně snížila a stahuju tak 38kb/s. Čím to je? Omezení FUP2 nebo má eurotel nějáký problémy.. za radu dík moc

34

Honza → 22. prosinec 2005, 11:00#

Zdravým Nevíte kde se dají stáhnout ovladače?já sem Ztratil CD

35

Nika → 22. prosinec 2005, 20:51#

Ahoj, shanim driver pro Win98, nevite nekdo kde se da sehnat? Prip. nemate ho nekdo? Dik za pomoc…

36

Lenka → 22. prosinec 2005, 20:53# Redaktor blogu

Pokud vím, tak ovladače, pro Win 98 zatím nejsou a kdoví jestli budou. Ale nechme se překvapit.

37

Macicek → 26. prosinec 2005, 20:16#

Rychlost vašeho internetu:

Rychlost stahování dat:
2.2 KB/sec

Rychlost připojení k Internetu:
17.9 Kbps

Nevim, jestli mám brečet, nebo se smát…

38

Jirka → 27. prosinec 2005, 11:44# Redaktor blogu

Tak to tě velmi lituji. Taky mám pocit, že si Eurotel z nás dělá jen švandu. Když si člověk zavolá na bohužel placenou datovou podporu, aby si trochu postěžoval, tak tě leda tak odbijí, že vše závisí na počtu uživatelů aktuálně připojených k tvé BTS. Prostě máme všichni smůlu. A oni opět bohužel mají pravdu. Teď jsem v Novém Jičíně a internet jede skoro dvakrát rychleji, protože tu tento net snad nikdo nemá. Asi z toho důvodu, že se tu rozjíždí metropolitní síť ruku v ruce se superrychlým až 6Mbit/s internetem za směšný peníz (polovina toho co platíme my). Prostě smůla :-(

Moje aktuální rychlost měřená podle www.dsl.cz je 201 Kbps

39

Petr → 27. prosinec 2005, 13:16#

Karlovi – komentář 24

Mě pomohlo povolit si u síťového připojení firewall, pak padání spojení přestalo

40

Petr → 27. prosinec 2005, 13:57#

Sdílím názor z komentáře 8. Ale zazmamenali jste nějaký rozdíl v signálu s připojenou externí anténou a bez ní ? V místě se slabým příjmem mám signál pouze v podkroví (bez externí antény), v přízemí bez signálu. Když jsem si dal externí antému do podkroví a připojil k ní modem v přízemí, byl jsem stále bez signálu. Zkoušel jsem to několikrát během víkendu ale “bohužel nic”.

Díky za zprávu

41

milmal → 28. prosinec 2005, 10:42#

Mám cdma s tímto modemem dva měsíce a jsem velmi spokojen . Pod 600 kb/s nejdu a není vyjímkou nad 1000kb/s.Bydlím na vesnici na okraji Vysočiny.Asi je to vše o počtu uživatelů na jedné bts

42

Sync7 → 2. leden 2006, 11:53#

Mam problem, pokud se pripojim pres AnyDATA CDMA, urcitou dobu vse funguje jak ma, ale pak naprosto nepravidelne internet “spadne” /zahltí se a neodpovídá, prestoze na ikone pripojeni vidim hlasku “connected”, tak se nikam na netu nedostanu a musim se znovu odpojit a pak znovu vytocit pripojeni. Pak zase vse urcitou dobu bezi bez problemu, atd… To se mi stává pořád.Nevim, jetsli nejde o chybu v HW nebo softwaru. Nemůžete někdo poradit s tímto nešvarem. Jsem z toho ťulpachovej, protože každý modem od eurotelu má nějaké problémy. Díky.

43

Jirka → 2. leden 2006, 12:14# Redaktor blogu

Tímhle nešvarem podle zkušeností Sync7 netrpí jen AnyData, ale také GPC-6420, neboť mi dělá to samé. Není to pravidelně, prostě sem tam se stane, že přestane reagovat, ač je připojen k síti. Nezbývá než se s tím smířit, odpojit se a znovu připojit.

44

Michal → 2. leden 2006, 20:38#

AD MACICEK 37: Měl sem stejnej problém taky mi to tahalo tak do 5 kb/sec eurotel se samozřejmě vymlouva na vytížení BTS. Skusil sem reklamovat modem daly mi ten novej AnyDATA a ted mi to tahá tak 60 – 100 kb/sec přes den rychlost připojení je 400-800Kbps. Doufám že mi to tak pofrčí pořád bydlim kousek od Sedlčan.

45

cuber → 3. leden 2006, 09:59#

Je toto vubec možné?signal plný!kde je chyba?? IP (host):85.160.1.190 (ip-85-160-1-190.eurotel.cz)
datum a čas:02.01.2006 14:23
stahování:3.752 kbps (0.469 kB/s)
upload:0.272 kbps (0.034 kB/s)
web odezva:min:686.5ms průměr:4029.1ms max:16532.9ms

46

petrstyle → 5. leden 2006, 10:40#

AHOJ VŠEM TAKY POUŽIVÁM TEN TAK SLAVNY MODEM ANYDATA MEL JSEM DOCELA VELKY PROBLEMI JAK SE SIGNALEM TAK S RYCHLOSTI STAHOVANI DAT KDYŽ MI UKAZOVAL PRES DSL RYCHLOST PŘIPOJENI 40 AZ 60 kb/s a RYCHLOST STAHOVANI 15 TAK JSEM SKOUSEL VŠECHNO MOŽNY EUROTEL MI PUJČIL I JESTE ANTENU ZA 1200KČ TA MI TAKY NĚJAK MOC NEPOMOHLA TAK JSEM KOUPIL ANTENU DO AUTA “”“POŘADNYBYČ”“” TAK SE MI TO ZVEDLO NA ROZMEZI min280max750na rychlosti a pri stahovani mi ukazuje min40az120 tak TO JE DOCELA SLUŠNY

47

Pavel Hanus → 5. leden 2006, 13:00#

Externí antena:
a) bídný konektor
b) rychlost přenosu dat nestabilní (50 až 200 Kbps - o stahování nemluvím, to je hrůza)
c) Lokalita je Most
d) modem často”spadne”
e) oproti staršímu typu GPC jsem si výrazné pohoršil a modem teď vyměňuji.

Negativa, uváděná autory výše, výrazně převyšují udávaná “pozitiva”! (hrůza).

48

Josef → 5. leden 2006, 18:31#

Ahoj. Rad bych vam rekl neco ke starsimu CDMAcku. Jiz zhruba rok a pul jej pouzivam k pripojeni do internetu v domaci siti. Mam na nej pres USB pripojeny router Asus 550 DeLuxe(alespon myslim ze se to tak pise) a mam tudiz po byte bezdratovou sit. Instalace modemu nebyla uplne easy ale jede to… nakonec se to da i pouzit. Nic mene, musim vas i varovat. Idkyz je modem relativne rychly a stahovani i surfovani po strankach prijatelne rychle, casto se stava, ze se modem zasekne. Pak nezbyva nez napsat kouzelnou formuli C:\echo at+gthybm= 1 > com14 a modlit se, aby se modem probudil = modem hlasi signal, pripoji se do site, ale nefunguje (cosi se v nem kousne a nepomuze ani vydnat baterku, je nutne napsat zaklinadlo). Mimo to jeste v dobach, kdy jsem nepouzival asus jako router a mel jsem modem pripojen primo pres USB do meho noteboku Toshiba Tecra S1 (docela nepovedenej comp) tak dosla-li modemu baterka (nebo jste si nechtene prislapli drat a vytahli jej z modemu), wokna XP se poroucela do modre smrti. Dokocne ani instalace modemu (opet pripominam ze mam Toshiba Tecra S1) nebyla jednoducha. Instalacni CD disk modem nenaisntaloval a musel jsem po netu hledat opravne soubry a priinstalovavat je manualne. Muj kolega pro zmenu musi pro pripojeni CDMAcka (ne toho noveho) pouzivat USB hub, protoze na primo mu to s jeho Dellem nefunguje. Tudiz v kostce. Kdyz mate signal (a to je ducharina, to vsichni vime) a kdyz mate tu energii hrat si a hledat na internetu pomoc jak naisntalovat a zprovoznit CDMA modem, pak je to celkem dobra volba pro ty, kteri potrebuji cestovat a mit jej s sebou (ikdyz dnes bych se mozna radeji klonil k 4g modemu od T-mobile -ale proti gustu…). Pro ty, co chteji vypadat jako UFOUni, mit stale v kabate min.50 cm dlouhou magnetku(kde jsou casy CB-cek “vyzva na kanale!”) a vytahovat se, ze maji mobilni internet je to idealni volba.
Mejte se
Josef

49

Ivo → 8. leden 2006, 09:59#

NASTAVENI “PROSTŘEDÍ PROGRAMU” ADU-E100H.
Na starém počítači mi ADU-E100H funguje skvěle. Koupil jsem ale nový PC (s Win XP Home) a nechc se mi to připojit. Na stránce 37 mauálu v češtině (u anglického je to na str. 32) uvádějí, jak nastavit “prostředí programu” – UserName, Heslo a Service Number.
Poraďte, prosím, kde to najít, abych to mohl nastavit.
Díky, I.

50

jirka → 8. leden 2006, 19:00#

username je číslo modemu ve forátu 601123456@etcz
máš jej někde na předávacím protokolu
heslo maš v obálce jako pin u platební karty
service number ja #777

51

Monica.W → 8. leden 2006, 20:39#

Mám s AnyData problém, o kterém se tu už pár lidí zmínilo. Někdy často, někdy občas dochází k samovolnému odpojení.
Nikdo tu ale zatím nenapsal nějakou kloudnou radu nebo názor na příčinu. A ten člověk, který napsal, že se s tím prostě musíme smířit, je opravdu šťastný člověk – nic ho nerozhází. Ale já osobně z toho docela šílím.
Když jsem modem v EuroTelu reklamovala, tak mi řekli, a to POZOR: ŽE JSEM JEDINÝ ČLOVĚK V ČR, KTERÝ MÁ NĚJAKÝ PROBLÉM, PROTOŽE TYTO MODEMY JSOU ŠPIČKOVÉ. A okamžitě mi ho vyměnili za nový. Ale i ten se odpojuje.
Možná, že je chyba v počítači, ale jaká a jak to mám zjistit?????

52

Roman → 9. leden 2006, 22:27#

Zdravim vsechny co tu neco napsaly. myslim ze problemy s vypadkama maji asi vsechny technologie vcetne WI-FI Takze to je asi neresak.
jde mi o to jak Moc to vypadava????
predstavte si ze clovek hraje nejakou onlinenofku a este tu si plati treba 15euro na mesic a kdy by mu melo vypadavat pripojeni co 10-minut-2hodiny tak je to na mrtvici za par dni, kdyz clovek treba jen ceka v fronte nez se dostane na herni server treba 15minut musi cekat. a kdyz mu to kazdech 10 minut vypadne tak to proste muze zabalit!!!! u prohlizeni webu nebo stahovani je to celkem putna za par minut se clovek pripoji a jede to dal. ale kdyz mam znova cekat i treba 1/2hodiny frontu TAK BYCH VRAZDIL. jestli mate nekdo opravdu ty ykusenosti jak moc je to stabilni, specialne lidi Liberec a Jablonecn.N. dejte vedet, DIK. Pokud take nekdo muze zdelit jakou to ma odezvu, to by bylo vice nez vitane!
napiste prosim ODEZVU v(MS) jinak receno PING. abych popripade zjistil zdali to bubec je hodne to poridit na hrani!! DIK VSEM za poskytnute onfo.

53

Jirka → 10. leden 2006, 10:58# Redaktor blogu

Ad Roman: při pingání přes starý GPC-6420 (plný signál) na adresu našich stránek mám průměrný PING 155ms. Na www.google.com mám průměr 270ms. Myslím, že to přesně odpovídá použité technologii.

54

Monica.W → 18. leden 2006, 13:24#

Tak to vypadá, že se mi modem odpojuje, protože mám špatný kabel.
Zatím používám jiný od foťáku a chystám se do EuroTelu pro nový.

55

Petr → 21. leden 2006, 11:47#

Nazdarek mam novy modem AnyDATA ADUE100H a nemužu se přes něj připojit na stahovaní nevíte někdo nejlepší nastavení pro Bitcomet to stary mi se staršim modelem fungovalo bezvadně.Stahoval sem 40kb/s a tet´ max.2kb/s signal mam 4čarky.

56

Milan.23 → 24. leden 2006, 16:37#

Nemá někdo ovladač pro WINOWS NT. Budu vděčný

57

Martin → 26. leden 2006, 21:15#

Mam takovej problém modem mi klasí Vzdálený počítač neodpovída ví te co stim je?

58

Jirka → 27. leden 2006, 11:37# Redaktor blogu

Ad [57]: Chce to zkoušet znovu se připojit. Nebo by mohl být problém se zablokovaným heslem. Ale to se stává jen asi mě :-) Nebo síť prostě byla přetížená a systém tě nevpustil. Pokud to přetrvává, kontaktuj datavou podporu Eurotelu.

59

josef → 6. únor 2006, 10:02#

Mám modem AnyDATA asi dva měsíce a jsem velice zklamán.Večer a o výkendu stahuji od 5 do 20kB/s.Připojení 50-120Kbp/s.Dopoledne v pracovní dny stahování 20-50kB/s.Připojení 120-vyjímečně 500Kbps/s.
Signal mám 4 čárky
Není to k pláči,poradí někdo co stím.
děkkuji Pepa

60

Pateknedele → 7. únor 2006, 14:23#

mám modem anydata a bohuzel jsem si myslel, ze jej budu využivat víc jak predchozi cdma. Tím to bych vam ho mohl nabidnout…..prenecham tedy muj ucet…...piste na pateknedele…jsem ze strednich cech

61

zvědavec → 9. únor 2006, 09:10#

Máte někdo zkušenost s příjmem CDMA v okolí Blatné? (Mezi Strakonicemi a Příbramí) Potřebuji se v jedné vsi připojovat v létě a o víkendech k internetu a nemám pevnou linku.

62

Vlez → 12. únor 2006, 16:59#

Praktické využití AnyDATA vykazuje průměr stahování cca 60 kb/s. Můj měřič sítě zaznamenal rekord 309 kb/s. Praktický průměr se zvýší vždy po půlnoci !
AnyData není vysokorychlostní internet,prolhaný Eurotele !!!

63

Jan → 20. únor 2006, 19:15#

Mám ho taky ale připojení je fakt externí antény je nevhodný protože mini kabel do modemu je křehký a tyčka u prostřed se dá lehko zlomit,nová stojí 200,-.

64

WinWir → 24. únor 2006, 19:28#

Je to jeden z nejhorsich internetu co znam.Plati se za nej hrozna suma a vubec nechodi tak jak ma.Nevite nekdo please jak zvysit rychlost??Kdo se rozhoduje pro tento internet at si ho nekupuje.Sice je pokryty po cele CR,ale ja osobne bych si vzal jiny internet,kdyby mi tady jiny sel.Ja vam zase do toho moc nemuzu kecat treba vam de a pude a rikate si co jsem za DE…
Strasne mi pada rychlost.Ja rad hraju CoD2 po internetu,ale mohu hrat tak 5min,kdy mam ping kolem 200 a pak najednou ma 999PinG.Posledni slovo NEKUPOVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

65

Jirka → 24. únor 2006, 19:56# Redaktor blogu

Ale nenapsal si, jaký máš běžný download a jaký máš signál. Ono rychlost internetu a ping jsou v tomhle směru naprosto rozdílné věci. CDMA technologicky nemůže ve velké většině případů podlézt ping 200. A je-li horší, není se moc čemu divit, spíš to lze očekávat. A myslím, že Eurotel rozhodně neprezentuje toto připojení jako variantu, jak si online zapařit.

Je to především mobilní řešení víceméně “vysokorychlostního” připojení, nikoliv způsob internetového online hraní. Já bohužel také nemám jinou možnost internetu (v této chvíli) a taky se mi nelíbí cena za tuto službu, ale mám prostě mobilní internet, který nacpu do brašny noťasu a jedu… Pro spoustu lidí je tohle jediná možnost připojení. Každý musí zvážit, na co jej potřebuje. Na pařby tu máme metropolitní sítě, na kterou si i já už těším :)

66

Johnyz → 25. únor 2006, 09:51#

hehe ano je totak. CDMA je řešení pro toho kdo potřebuje internet, obstojnou rychlost a nepaří online hry závislé na pingu.. Bohužel je to tak a na hraní po netu se v absolutní většině případů doporučuje přenos kabelem – metropolitka, telekomunisti, upc atd. Už tam radši neuvádím ani wifi, protože u nás to s nimi dopadlo katastroficky. Samozřejmě pokud není jiná možnost, tak bohužel nastupuje cdma za nehorazne penize…

67

bleumar → 26. únor 2006, 14:38#

mám špatný signál,chodí to pomalu.Zlepším to když koupím směrovou anténu a dám jí na střechu.

68

Bam Margera → 5. březen 2006, 09:00#

Z AnyDATA mám špatné skušenosti,mám ho už přes 5 měsícu a nejsem s ním vubec spokojen,stahováni je strašně pomalé aš nějakych 20kb/s a to nemluvím o PINGU při hraní online!!!!!!!!!!!!!

69

Jirka → 5. březen 2006, 12:06# Redaktor blogu

CDMA není na hraní online her! To si musí každý uživatel této technologie uvědomit…

70

Rostik → 5. březen 2006, 16:19#

Ja nemam zadny problem – sem z Opavy a tu to jede skvele…. Rychlost sice kolisa, ale s tim se musi pocitat. Ale s modemem problem neni zadny a s netem taky. Takze OK

71

Vlada → 5. březen 2006, 19:12#

má někdo skušenosti s telefonií myslím tím internetovou jako přes ICQ, mesenger atd s tímto modemem? je možné ho pro to využít?

72

Jirka → 5. březen 2006, 19:33# Redaktor blogu

Já používám ICQ i Messengera denně. Pokud jde o internetový audio chat, pak je přenosově méně náročný Messenger a proto ho doporučuji. ICQ také funguje, ale sem tam se to zaškobrtne.

Naopak nedoporučuji Skype, který je téměř nepoužitelný. Je tak přenosově náročný, že polovinu rozhovoru se snažíte pochytit jednotlivá slova, natožpak celé věty.

73

Johnyz → 6. březen 2006, 15:15#

jirko, online hru na tom spustíš, už vím dokonce i o jedné, které stačí pouhých 64kbps – LINEAGE 2.
Hratelná, návýková MMORPG, jednoduše výborný zabiják času.

74

Jirka → 6. březen 2006, 15:34# Redaktor blogu

To já dobře vím, že na tom CDMA spustíš online hru, já tu jen oroduju za rozum lidí, kteří čekají od této technologie ping 1ms… Pokud jde o rychlost, tak to není až takový problém. Problém je ping, který v lepších případech sem tam podleze 200…

75

Bam Margera → 7. březen 2006, 08:10#

Jirko přesně máš pravdu a já chci ping alespon 30… a ne nějakych 200… :(((

76

Jirka → 7. březen 2006, 08:37# Redaktor blogu

Rád bych upozornil čtenáře, kteří sledují už pouze samotnou diskuzi, že jsem napsal další článek o CDMA. Tentokráte o novém modemu PCMCIA CDMA Ubiquam UM-300C...

77

sobrak → 10. březen 2006, 09:11#

Tak jak si čtu ty příspěvky o CDMA, tak teda přemíšlim jestli dotoho mám jít

78

grigi → 15. březen 2006, 00:31#

Ciao!
Tak ho mam taky. Je hezky barevnej a tky pekne sviti. Anetni vstup je uplne na pytel. Uz sem ho znicil. :( Jinak je paradni knotebooku vise zminovane napajeno z USB. Vsem nespokojenym uzivatelum doporucuji pouziti programu TWEAK MASTER diky kteremu jsem se z prumernych 300kbps dostal na 700kbps. vynikajici vec.

79

Jirka → 15. březen 2006, 08:27# Redaktor blogu

Jen doplním, odkaz na stažení programu Tweak Master. Sám to dnes vyzkouším…

80

Tonda → 16. březen 2006, 20:06#

Měl jsem signál a teď už ho nemam. Setkal jste se stim někdo?

81

Bam Margera → 18. březen 2006, 10:30#

Tonda: no jednou ano ale jinak mám 3čárky:((((

82

Bam Margera → 18. březen 2006, 13:35#

Tondo jednou ano ale jinak mám spojení 3čárky:[

83

Marian → 29. březen 2006, 14:45#

Som totálne znechutený z Any Data !!!!kolega sedi 10m odomna a na normalne signal-sťahuje si čo chce aja sa aj hodinu nemožem napojiť,mam 3 čiarky,nabehne mi to a hned zasa spadne…ale už des.minuuut držii od hnevu som až spotený,vždy ked sa napajam …takto som si to nepredstavoval!!!pomože mi niekto,alebo im ho mam ísť do Pardubíc omlatiť o hlavu…čakám

84

Johnyz → 29. březen 2006, 17:10#

neslo by si k sousedovi dat ten modem a pak pripojit pres prodluzku ? jen takovy napad – dat to jinde nez to je, mozna ti to neco rusi (klidne to muze byt i ten soused)

85

evicka → 30. březen 2006, 10:46#

premyslim o CDMA a kdyz jsem cetla tuto diskuzi, tak zacinam pochybovat.Mam ted pripojeni pres Gprs/edge pres mobil a vypada to tak ze s timhle si moc nepolepsim.Jsem z Prahy 10, rozumim tomu dobre ze ve velkych mestech, kde je k tomu pripojeno hodne lidi to facha pomalu? nebo poradte mi nekdo jinou variantu pripojeni – abych byla mobilni a slapalo to na slusne rychlosti. diq

86

Jirka → 30. březen 2006, 11:28# Redaktor blogu

[85] Pravda je, že čím více lidí, tím to jede pomalu. Nelze však říct, že by si jela na netu rychlostí srovnatelnou s GPRS. Stále to bude “skoro někdy i vysokorychlostní” internet a jestli žádáš mobilitu, díky níž jsem do toho i já šel, pak ti to mohu doporučit a podle různých diskuzí pražáci nemají s CDMA skoro žádné problémy, spíše naopak si mohou díky velkému počtu BTS juchat a místy dosahuje několikanásobku deklarované rychlosti CDMA.

Pokuď chceš mobilitu kvůli notebooku, který s sebou všude bereš, můžeš zkusit novou PCMCIA kartu pro CDMA. Nevím však jaký je rychlostní rozdíl mezi “stolním” a PCMCIA CDMA modemem.

87

lyšej → 31. březen 2006, 23:48#

AnyData je supr! Krásně to funguje a připíchne to do každýho notebooku i počítače! Pro běžnou potřebu ideální!

88

JIŘÍ → 2. duben 2006, 12:49#

Super ,nepotřebujete linku rychlost se opravdu sníží počtem připojení (užívatelů) v místě
jinak si myslím pro obyčejného člověka 100% využití ,po brouznání po internetu to plně vyhovuje pro maniaky bohužel ne,jinak kdo je maniak diskuze otevřená....,Super.Super.Super.

89

David → 14. duben 2006, 15:18#

Mám notebook ASUS M 6000 series a any data se ne a ne připojit a nainstalovat software od eurotelu. Neví někdo o novějším driveru? Jinak už nevím co dělat. Notebook chce zadat cestu k ovladači a i když tam ten soubor je, tak ho nenainstaluje:-(
Dík za odpověď.

90

PetrOV → 17. duben 2006, 10:47#

Muze mi nekdo rict nakolik mu pomohl vyse zminovany Tweak master?Diky moc.

91

Tomáš → 18. duben 2006, 22:11#

mám dotaz když se spojím přes Skype tak mě sliší dost zpožděně čily zajímalo by mě jaká je rychlost uplink díky

92

Jirka → 19. duben 2006, 07:55# Redaktor blogu

Z osobní zkušenosti s CDMA a Skype mohu směle tvrdit, že je to nepoužitelné. To zpoždění je propastné a když člověk potřebuje Skype konferenci, no tak to těpic. To spíš doporučuji ICQ, kdy ICQ audio chat má menší přenosové nároky. Na Skypu jsem nebyl schopen komunikovat, ale ICQ jakž takž šlo.

93

DR.zoidberg → 22. duben 2006, 21:56#

Mam dotas strašně často stahuju a hraju hry no tak to stahováni je velmi vynikajíci ale hraní je horší tak by mně zajímalo jestli není nakej program ktery zmnečí PING?

díky za odpověd.

94

Jirka → 23. duben 2006, 13:51# Redaktor blogu

PING nesnížíš programem, je to dáno technologií. Nepotřebuješ-li mobilní CDMA, zkus něco jiného (máš-li tu možnost samozřejmě) jako např. kabelovku, ADSL, WiFi (ta má však taky občas vysoký ping)...

95

DR.zoidberg → 23. duben 2006, 18:58#

Ano přemíšlim o tom že si pořídit ADSL raději ale budu muset naky rok počkan neš mi vyprší lhuta:(((

96

Petan → 24. duben 2006, 09:31#

Zdarec,
poridil sem si anydata a doma v Blansku sem nadmiru spokojen pripojeni 500kbps stahovani 60… ale kdyz sem dojdel za brno na internatni skolu tak se me modem nedari prpojit (lokalita klobouky u brna) napise me to hlasu vzdaleny pocitac neodpovedel… nevite nekdo co stim? btw hraju Ultimu online a na jeji hrani to bohate staci takze neni pravda ze se presto onlinovky nedaj hrat. Daj…

97

ROBYER → 3. květen 2006, 16:37#

Upraveno pro vulgaritu.

Ten modem je na ****!! **** horší internet jsem nevidel …
1) cena: je tak debilne drahá a ve srovnání s výkonem a cenou ostatních internetů je to ubohé :-\
2) rychlost: Prý to má být “VYSOKORYCHLOSTNÍ INTERNET” ale mě se spíš zdá že je to právě naopak …
3) hry: Nedají se vůbec hrát neboť i s normálním modemem 56kbit/s je ping treba 45 ale s touhle sračkou je to min. 400 a to se jaksi nedá...

Nechápu lidi kteří to tady tak vychvalujou a lakaji dalsi lidi aby si to koupili!!! *** vzpamatujte se! Eurotel je sux stejne jako T-debil! Kupte si ADSL! a *** na tuhle blbou ***!!!!

98

Jirka → 3. květen 2006, 17:04# Redaktor blogu

ROBYER: Ve všem s tebou souhlasím (teda až na tu vulgaritu – proto jsem tvůj příspěvek upravil). No a popravdě souhlasím i s těmi nadávkami… CDMA je hodně o nervy a rozhodně se to nelepší. Platby jsou brutální. Někdo prostě nemá jinou možnost než mít tenhle blbý drátek :-)...

99

ROBYER → 4. květen 2006, 18:58#

Thx za souhlas ;-)

100

killer → 8. květen 2006, 21:42#

chtěl bych se zeptat jestli by šlo zrušit smlouvu z eurotelem bo ji mám na dva roky :( a nejsem stím vubec spokojen….

101

Juraj → 16. květen 2006, 02:10#

Zdar. Před cca 14. dnama jsem si to pořídil taky- použitý modem+ převedení smlouvy. Do prodejny jsem musel jako mnozí daší dvakrát, poprvé nákup a podruhý, protože to nejelo. Prostě v tom mají fakt bordel, srandisti jedni. Účelu, pro který jsem modem koupil docela aji vyhovuje, nepařím games a průměrně zhruba 500 kbps v BOSKOVICÍCH mě stačí ( pod 400 kbps jen výjimečně). Signálu chybí jen jedna čárka do nejsilnějšího. Uvidíme v dalších místech… Že se to vobčas vodpojí platí i pro ten můj verglík. Mám Internet Pro za 699 bez DPH a zdá se, že tak trochu nerozumím tomu FUP. Je tam nijaká bílá, šedá a černá zóna, lišící se druhem datovýho provozu. Jenže co je to ICMP, DNS a pod ( bílá zóna ). A co znamená IP VPN, HTTPS, FTP,
streaming, nesp. a ost. služby ( šedá zóna ). Černá zóna pak má být „P2P sítě”. Předem se srdceryvně omlouvám, že nejsu počítačovej maniak a dík za vysvětlení těch zkratek. A když poslouchám rádio, to je jaká zóna a co za zkratku ?!

102

Tonda → 29. květen 2006, 14:38#

Tahle služba se asi nedá jednoznačně doporučit nebo zavrhnout. U nás to chodí pěkně (pod 400 kbps zatím nikdy). Ale bude to tím, že ve městě žije cca 10 tisíc lidí a tohle připojení používá asi málokdo. Vysílač ET je upgradovaný a asi celkem dobrý. Jede to bez antény uplně v pohodě. Pokud bych to nechtěl mobilní, tak volím určitě něco jiného a hlavně levnějšího.

103

Mira51 → 31. květen 2006, 16:14#

AnyData v Linuxu – návod na připojení http://kozzi.php5.cz

104

Jirik → 23. červen 2006, 08:57#

Cau, mam problem s AnyDATA ADU E100H. Pokazde kdyz vypnu/zapnu pocitac a pokusim se spustit Easy Wireless Net, tak mi to napise hlasku, ze “Modem neni pripojen. Prikaz nelze dokoncit” . Pak musim modem vypnout od zdroje a USB kabelu, znovu zapnout a uz to jede. Nevite co s tim? Uz jsem zkousel i jine ovladace, ale nic nepomohlo. Dik

105

Petr → 3. červenec 2006, 08:42#

Zdravím všechny “příznivce” Eurotelu :o))
Téměř před rokem jsme si na smlouvu pořídili k PC i modem GPC-6420, dlouho nevydržel. Před týdnem jsem donesl ze záruční výměny AnyData.
Je fakt, že oproti GPC tu máme lepší signál. Je to ale zdvojením antény… asi. Proti klasice kterou mám doma, tedy vysokorychlostní připojení, žádná sláva. Jediná výhoda takového zařízení je mobilnost. Jinak cena za službu, tedy paušál, kvalita a rychlost přenosu, bída. Mimochodem k dotazu co tu je. Smlouva s Eurotelem je po dobu závazku nezrušitelná. Co ale nevím, jak to je po ukončení paušální smlouvy na 2 roky. Jak budou vypadat platby, za co se pak platí ... atd. Kdyby jste někdo věděl, děkuji za odpověď.
Přeji krásné léto a nerušené připojení.
P.S.
K dotazu Jirky. Já bych zkusil odinstalovat softver a nainstalovat znova. Se strým modemem jsem měl podobný problém. Mě zase štve, že při zapnutí PC musím vždy nejdříve zapnout i připojení. U starého modemu jsem nemusel. Prostě to by bylo, aby něco nebylo bezchybné.

106

Jirka → 3. červenec 2006, 09:00# Redaktor blogu

Mám informace pro Petra [105]: Já mám modem po vypršení smlouvy. Původní smlouvu jsem urychleně zrušil a zřídil novou. A to s takovými podmínkami, že ji mohu kdykoliv vypovědět (výpovědní lhůta je asi měsíc), za to však platím o nějakou tu stovku více než při klasické smlouvě, při níž se upíšete ďáblu.

V této chvíli čekám na vysokorychlostní metropolitní net s 6Mbit/s za směšných 833,- Kč s DPH !! Budu ho mít již za 2 měsíce :)

107

Johnyz → 3. červenec 2006, 12:44#

hmm za 2 měsíce, myslím, že kdyby to bylo na betandwin.cz, tak se s tebou vsadím, že to do té doby nestihnou.
Njnet je ve skluzu – Trlicova ul. – kámoš měl být napojen na přelomu května-června (ještě není). Druhý kámoš na Sportovní ul. do konce června (teprve se tam dokopaly kabely) a známá novojičínská Loučka – kabeláž půjde asi zadem přes pole a jsou teprve někde na Dlouhé ul.
Pomůžeš jim jedině tak, že vemeš do ruky krumpáč a lopatu …..

108

Dušan → 6. červenec 2006, 14:10#

Potreboval by som nainštalovať modem ANY DATA ADU E100H, ale mám poškrábané inštalačné CD. Poradí niekto, kde by som si to mohol stiahnut z netu? Prosím súrne. Díky

109

Jirka → 6. červenec 2006, 14:25# Redaktor blogu

Tady máš ovladače z Eurotel.cz

110

Dušan → 6. červenec 2006, 15:43#

Jirka, díky moc :)

111

ja → 8. červenec 2006, 23:54#

dam ti modem zadarmo

112

taky ja → 12. červenec 2006, 21:10#

to ja 8.července 23:54 jakej? anydata? kdyztak bych ho bral

113

misaq → 17. červenec 2006, 19:48#

tak jsem zkusil TWEAK Master a z 180kbit/s na Rychlost připojení k internetu: 326,04 kbit/s
Rychlost stahování dat: 40,8 kByte/s
podle DSL to je celkem slusný ne?

114

usmivacek → 21. červenec 2006, 13:28#

mam anydata druhy mesic a je skvelej, bydlim v centru chomutova a mam plnej signal a na DSL.CZ jsem bez pridavne anteny nameril i 996,85 rychlost pripojeni a 124,6 rychlost stahovani dat coz je na prenosnej modem k IBooku naprosto super. je docela skoda ze nepodporuje Bluetooth. rychlejsi ten modem stejnak nikdy nebude a alespon by to bylo osvobozeny od kabele. Pro ty co maj MAC je to naprosto skvely a nejdou zde 100% podporu s malym doplnkem k instalaci od Martina Lera :).

115

kani23.cz → 22. červenec 2006, 00:01#

ahojte jak vidíte tak sem byl kdo měl něco k tomuhle modemu..to co jsem řekl byla kěkna kravina a jsme si tím myslím všichni vědomi ..jen blba reklamní akce.pokud se vám to nelibi jak eurotel jedna připište se na petici na
http://www.cdma.nazory.cz/registrace.php

116

misaq → 23. červenec 2006, 08:12#

Rychlost připojení k internetu: 479,86 kbit/s
Rychlost stahování dat: 60 kByte/s

117

Jirka → 23. červenec 2006, 19:25# Redaktor blogu

Misaq: myslím, že si můžeš hvízdat, super rychlost, ještě si měl napsat, kde bydlíš.

Já mohu skutečně doporučit Tweak Master, vyzkoušel jsem to a sám se divím, jak to pomohlo! Teď mám:

Download: 277 kbit/s
Upload: 34 kbit/s

Což není špatné a to mi ještě běží torrent 10 kB rychlostí stahování na pozadí...

118

misaq → 23. červenec 2006, 21:46#

Jirka: bydlim v Benátkách nad jizerou a už take mam Tweak Master a skutečne perfektní vec zvedl me rychlost o cca 250 kbit/s

119

Petr → 4. srpen 2006, 00:04#

Jak se prosím nastavuje ten Tweak Master,nemám s tímto softem žádné zkušenosti.Díky.

120

Adam → 7. srpen 2006, 18:35#

Zdarec..mam AnyDATA ADU E100H a nejsem s nim vubec spokojen….mam prumer downloadu 60kb .. a mam problem : z niceho nic se my proste vypne internet..je to priblizne mezi 10-15min…nevite proc a po pripade ze ano,co s tim ?

121

Jirka → 7. srpen 2006, 19:43# Redaktor blogu

Promiň Adame, ale ty nejsi spokojený s downloadem 60kB ?? To myslíš vážně? Vždyť máš téměř dvojnásobnou rychlost než je průměr…

V poslední době mám průměr těžce pod 20kB/s a platím 1.200 Kč a ještě k tomu to těm Eurotelákům jednou týdně prostě nejede, protože furt něco štělují...

122

Adam → 7. srpen 2006, 23:02#

njn…kdybych mel 60 KB, tak jsem nejstastnejsi cl. na sv…ale ja mam 60 kb (kbit/s)...ale rychlost tu neresme…me spise zajima,jesli nevis,proc my pada net ?

123

marek → 11. srpen 2006, 10:35#

ztratil jsem Cd.. potrebuji stahnout Software pro AnyDATA ADU E100H (Eurotel CDMA USB modem), ale soubor 100960_347867_AnyDATAEasyWirelessNet_V1._18.zip je broken, nejde rozbalit... muzete mi nekdo upload nebo adresa stahnout? predem dekuji

124

andrzej → 25. srpen 2006, 00:01#

Nemate prosim nekdo zkusenost, jak zprovoznit AnyData modem pod Apple Macintosh OS X? Opravdu k tomu neni potreba zadyn ovladac ani aplikace? Diky!

125

pidlice → 4. září 2006, 10:07#

dá se k tomuto modemu připojit výkonnější anténa. jestliže ano, tak jaký typ. Díky

126

peol → 4. září 2006, 18:52#

zkusenosti (podotykam ze nemam jinou moznost)
nejdrive s cdma – terrible
pote s anydata – terrible, pravidelne pada, vypada tak ze funguje ale data uz nejedou, nekdy v XP uz nejde znovu nahodit tzn. restart systemu, stabilita na praci po VPN nebo terminalu je horsi nez modemy 33,6 6 let zpatky po telekomacky lince. Nemuzu uverit ze to po cdma nedokazali vylepsit, uz se tesim az si poridim neco spolehlivejsiho
Peol

127

Jirka → 4. září 2006, 19:12# Redaktor blogu

jj, taky už si stříhám metr. Někdy CDMA jede bez problémů, někdy je to k rozkousání modemu. Už jen čtyři měsíce… tik tak, tik tak…

128

xxx → 12. září 2006, 11:21#

Hrozně to saje celá technologie stojí za hovno…

129

Lukaš → 17. září 2006, 18:01#

Potřebuji software pro AnyDATA ADU-E100H neznáte někdo adresu na které bych si ho mohl stáhnout.Díky všem jestli znáte pošlete mi ji prosim na email lukas.kantor@email.cz

130

Jeffos → 27. září 2006, 23:58#

Mam problem s pripojenim AnyData k NB s WinXP Home. Na vedlejsim NB s WinXP Pro je vse OK. Muze mi nekdo rici kde by mohl byt chyba? Po nastaevni a kliknuti na “e” to pise “Modem neni pripojen. Prikaz nelze dokoncit.”, ale diagnostika modemu z vlastnosti ve spravci zarizeni) s modemem komunikuje. Prosim o radu. Diky vsem.

131

Míra → 30. září 2006, 14:20#

Máte někdo zkušenosti se směrovou antenou?Vyplatí se jí vubec pořizovat,protože když vidim,že ta dodávaná externí je k ničemu??????

132

Adam → 1. říjen 2006, 17:21#

Míro,máš pravdu,externí je k ničemu,a podle mé zkušenosti,je směrová taky k ničemu,já mám směrovou,a je to úpllně stejné jako před tím,né-li horší,toď je vše…....

133

Týna → 23. říjen 2006, 22:07#

Patřím taky k nešťastníkům,kteří se vztekají nad AnyData modemem…..celý rok jsme byli celkem spokojení,samozřejmě v noci běhal internet lépe a úplně nejlepší rychlost byla v letošním horkém létě
(zřejmě byla Praha úplně vylidněná)..ale teď s podzimem už téměř neodešlu ani mail a jedinou písničku mi to chtělo stahovat tři hodiny a patnáct minut!!!!.Jestli to dobře chápu podle předchozích příspěvků,nezáleží ani tak na počtu čárek ,jako na množství připojených účastníků.V Eurotelu nám nabídli srovnatelné nebo prý dokonce lepší připojení přes pevnou linku – myslím,že se jedná o ADSL.Rychlost by měla být 2048/256 kb/s.
Prosím,má někdo zkušenost s tímto připojením?
Děkuji za odpověď.

134

martin → 26. říjen 2006, 16:09#

Prodám modem anydata adu e100h jen 1500,- s veškerým příslušenstvím a zárukou 1.5 roku.

pro dotazy volejte 774 511 599

135

ŠAKAL → 5. listopad 2006, 20:09#

Jsem nadšen, že mi končí smlouva na CDMA,horší služba za ty peníze snad neexistuje,moje zkušenost.

136

Honza → 18. listopad 2006, 11:48#

Dá se zprovoznit modem AnyData ADU-E100H pod Apple Macintosh OS X??? Nebo jesli můžete doporučit jiný modem (nejlépe PCMCIA kartu), který si bude s MAC OS X rozumět (je jedno od jakého operátora). Potřebuji rychle vyřešit připojení PowerBooku k internetu….

137

Radek.god → 23. listopad 2006, 15:43#

No tak to se tedy pridam taky do diskuze …
O 666 Errortel a Any-shit modem NEDOPORUCUJU !!!
Proc ?
pomale pripojeni, mnohdy i 2-16kB /sec za 830 +/- ? No thanks …
Antena naprd , respektive vyreseni konektoru …
stred konektoru na kabelu se pocase ohne a po pokusu o narovnavani zlomi …
takze nezbyva nez kabel uriznou, konektor vykuchat(rozebrat) a napajet tam nozicku napr.: z germanioveho tranzistoru nebo proste neco ultra tenkyho …
problem je ze ten stred konektoru v modemu je z kovu, takze pri sebemensim nakloneni se spoji stredni vodic se kovovym stinenim primo v konektoru a slus …
pokud tam vic zatlacite, poskodite konektor a no signal …
Tesim se az me vyprsi 2 leta smlouva …
Spatne je jen ze Telekomunisti/TeleUFOnica nebo co to ted je ma MONOPOL a tak se neda levne a vyhodne zrealizovat pripojeni pres ADSL bez poplatku za telefon (je to jako reklama na letenku za 1500,- za kterou nepoletite ani do pr….
Kabelovka je v nedohlednu, pac naka 80leta baba do internetu nepujde, stejne jako do niceho co neni podobne rakvi …
takze bude nekolik dalsich generaci diky jejimu rozhodnuti trpet :-(
Za cenu CDMA 256 kbit mate ADSL 2048 kbit …
Bohuzel jsme v CR, verim ze v USA by z uzivatelu modemu a pripojeni byli diky soudnim sporum multimilionari a vyrobce i poskytovatel by si priste rozmysleli jak NEkvaitni sluzby a produkty nabidnou uzivatelum…

138

Lenka → 23. listopad 2006, 17:17# Redaktor blogu

Chápu jak se cítíš, nám tady konečně připojili alespoň tu kabelovku a to jsme prosím v centru města a museli jsme jet na stupidním CDMA, až se nám panenky protáčely, ne z té rychlosti ale z toho jak nám chodily faktury na zaplacení. Před dvěma dny jsme šli konečně vypovědět smlouvu, protože jsme ji naštěstí neměli už nastavenou na 2 roky. Hodně jsem se držela, abych jim ty papíry neotřískala o hlavu, ta operátorka za to stejně nemůže. Konečně máme aspoň trochu schopnější net a za nižší cenu. O2 bych za takovou službu jako je CDMA opravdu zažalovala. A dívali jste se na jejich tarify přes pevnou linku? Na ty užasné ceny a omezení dat? Masakr, nedoporučuji pro slabší povahy.

139

Zeeuss → 29. listopad 2006, 10:46#

Dobrý den mám takovou malou otázku, má někdo zkušenost s jinou anténou pro AnyDATA ADU-E100H ??? Chtěl bych vyzkoušet: http://wifi.aspa.cz/zbozi.php?detail=21883 ale netuším o co bude můj signál lepší nebo co všechno můžu od té antény čekat. Předem moc dík Zeeuss. Prosím písněte mi na e-mail Zeeuss@seznam.cz

140

kafa → 3. prosinec 2006, 22:27#

Rychlost připojení k internetu: 1,173 Mbit/s
Rychlost stahování dat: 150,2 kByte/s

tak takhle jedu ja s anydata

141

hxx → 7. prosinec 2006, 13:58#

Mam anyDATA od unora, ted je prosinec – a jeste ani jednou se mi nepodarilo se pripojit :-)) vzdycky skoncim na hlasce “Probiha overovani”. Nechal jsem si u ET vygenerovat nove heslo a stejne to nepomohlo. Ale od brezna mam ADSL, takze je mi to fuk. Porad je pro levnejsi platit par stovek mesicne nez zrusit smlouvu a dat jim najednou 10000 :) Jo, udelal jsem chybu…

142

Lili → 19. prosinec 2006, 22:22#

Mám taky problém,že mi modem vypíná připojení,chci jen vědět jestli to je v pořádku a proč se toto děje.Zatím na to nikdo neodpověděl.

143

Rosta → 19. prosinec 2006, 23:29#

Mam problem s USB pripojenim AnyData na dvoujádrovém procesoru neřešil to už někdo. Normální driver od O2 to neskousne.

144

Katka → 21. prosinec 2006, 12:44#

Mám problém, vyměnila jsem starý modem GPC-6420 za nový AnyDATA a zaboha nemůžu provést první připojení. Všechno jsem nainstalovala a vyplnila správně, stokrát zkontrolovala, tisíckrát přeinstalovala a nic! Furt mi to hlásí-odpojeno, a nebo se to zkouší připojit a nic.Nemůžete mi prosím vás někdo poradit, co to může být za problém?Jsem zoufalá a naštvaná.Od “odborníků” z Eurotelu mi bylo řečeno, že se zhroutila síť a že musím čekat. Není to výmluva? Prosím poraďte mi někdo. Děkuju

145

Jaroslav → 28. prosinec 2006, 20:09#

Mám výše popisovaný modem GPC-6420,již mi běží druhý rok smlouva.Co se týče kvality,katastrofa hotová,platím ale nepoužívám.Musel jsem přejít na ADSL od telecomu anemůžu si stěžovat.Za podstatně levnější peníze,daleko rychlejší připojení a mnohém rychleší stažení jak pošty,tak jiných souboru.Stažení větších souboru přes původní eurotel rychlosti 4,5 kB si můžete představi.Přitom to zhruba po 2 hodinách připojení automaticky odpojí.Koupil jsem i venkovní anténu.Všechno zbytečně.Je to vše na vyhození.Smlouvu jsem chtěl vypovědět-nelze.Eurotel /bývalý/požaduje smluvní pokutu,což při spočítání kolík mi scházído konce smlouvy vyjde na jedno.Tak jsem to celé daroval známemu ať má aspoň něco,když to má zadarmo tak mu to až tak nevadí.Ze strany prodejce to byl podvod a moje chyba,neměl jsem to kupovat.Na vyzkoušení mi to zapůjčili doslova na jedno odpoledne,a měl jsem pochopitelně problém s instalaci.Než jsem to rozchodil byla půlnoc a ráno jsem to musel vrátit.Doporučuji všem to zahodit a přejít na ADSL po drátě.Nelze vůbec srovnávat.K vysílači to mám necel 4 km.

146

Peld → 2. leden 2007, 19:57#

Nový link je na www.cz.o2.com

147

Michal → 7. leden 2007, 12:39#

Souhlasím, je to krám. Jak si může O2 dovolit napsat toto?

•Připojuji se přes modem a spojení často padá. Co s tím?
oProblém může být v konfliktu zařízení. Pokud se připojujete přes modem a máte zároveň aktivní síťovou kartu, může docházet k odpojení od internetu či k zamrzání počítače. Řešení: deaktivujte síťovou kartu.

Já potřebuji síťovou kartu! O2 by mělo problémy řešit místo toho abychom my vypínaly potřebné části PC! Ach jo : ((

148

Míla → 7. leden 2007, 18:26#

Ahoj!Potřebovala bych vědět,jestli AnyData mohu k připojení internetu použít i u jiné společnosti,než O2?Díky

149

Jirka → 7. leden 2007, 18:46# Redaktor blogu

Bohužel to nejde, technologii CDMA pro internet využívá jen na modro přebarvený žlutý ledoborec…

150

jarda → 10. leden 2007, 19:18#

Ahoj,skončila mi smlouva s eurotelem a přecházím na jiný internet.Měl jsem dataexpress.Tím pádem nevím,k čemu mi teď modem Anydata bude.Nabízím ho dohodou.any data adu e 100h

151

Honza → 14. leden 2007, 17:03#

Ahoj Jardo,
muzes me zkusit napsat na muj emajl, kolik by sis predstavoval za tenhle modem?
H.

152

Aněz → 28. leden 2007, 00:18#

Děsně mně štve, že se modem stále nedá nainstalovat na 64bit verzi Windows Vista. Dnes jsem opět vyhledala na internetu milion stránek a nic. Třeba by se chytly ovladače pro 64bit WXP, ale nikde nic není.
Už aby byl konečně i u nás NJNET a AnyDATA hodím do škarpy!

153

pepa → 28. leden 2007, 01:15#

Přešel jsem , nabízím AnyDATA ADU-E100H .

154

Jirka → 28. leden 2007, 09:53# Redaktor blogu

Wow, další novojičíňák… njn, musíme všichni čekat na NJNET… já už naštěstí 2 měsíce jedu na kabelovce… Kdyby někdo chtěl, tak mám Gtran, na který se teď práší :o)

155

Jirka → 30. leden 2007, 12:30# Redaktor blogu

156

tomas → 9. březen 2007, 11:26#

modem ANI DATA JE STRASNEJ SRAC!! AZ BUDU MOCT TAK HO ROZFLAKAM! PORAD TO PADA A JE TO STRASNEJ SRAC JAKO VSECHNY MODEMY OD O2

157

sjames → 15. březen 2007, 11:01#

Ahoj,

v současné době mám připojení od O2 na starém tarifu DATA Nonstop. Jelikož potřebuji opravdu mobilní připojení, nezbývá mi asi nic jiného. V Praze v pohodě jedu na UMTS rychlostí 303 kb/s. Mimo Prahu se musím spokojit bohužel s GPRS/EDGE a rychlostí v průměru 25 – 40 kb/s

Do budoucna se rozhoduji o založení CDMA O2 nebo 4G T-mobile. Mohl by mi někdo napsat své zkušnosti ohledně 4G, pochopitelně mimo Prahu?

Dále řeším problém, že pokud bych šel do CDMA O2, musím se rozhodnout jestli využiji modem ANY DATA a nebo kartu, neboť mám notebook. Mohl by mi někdo také napsat názor, co je lepší? Zejména ohledně rychlostí.

Děkuji

158

DJ@DUCK → 8. duben 2007, 18:55#

Je to spatny bydlím ve Zdare a pada to des bes

159

vchgfs bdsg → 29. duben 2007, 14:36#

hovada debili curomedani

160

lix → 30. duben 2007, 11:29#

jestli se vam ten modem odpojuje tak nejdriv zkuste: – prepojit do jine USB diry – reinstall softu
jestli porad nepomaha – zakazte sitovou kartu a vubec vsechny ostatni sitove pripojeni (tohle pomohlo me)
porad? – no muzete zkusit vymenit USB kabel, treba je vadny
lip neporadim…jedine slahnout s modemem a srat atomovy hriby:)
v manualu pisou ze se modem muze odpojit pokud je slaby signal ale je psycho kdyz se vam to odpoji uplne (od netu i od com portu)
gl

161

Jakub → 10. červenec 2007, 18:20#

Mám Anydata ADU E100H.Nevíte kde se dají stáhnout ovladače pro vistu 32bit.Díky

162

Tomáš → 23. červenec 2007, 13:01#

Mám tento modem. Je nutné před spuštěním Internet Exploreru spustit EasyWirelessNet? Jak mám nakonfigurovat připojení, aby při spuštění Exploreru jsem se hned připojil?
Děkuji Tomáš

163

Bagy → 9. srpen 2007, 17:20#

Ovladače pro Vistu nejsou, ale můžes si nastavit připojení manuálně, je to jednoduhcé, někde jsem viděl videonávod, ale zaboha dinemůžu vzpomenout kde…

164

tom_sheek → 16. září 2007, 08:12#

ahoj, mám any data,
ale cca po 15 minutách se mi to odpojuje – co mám dělat a kde nastavit? dík.

165

pejsek → 16. září 2007, 08:23#

muze mi nekdo poradit.nemuzu odstranit jednu slozku ktera je prazdna.pise mi to-soubor nelze odstranit:ze zdrojoveho souboru nebo disku nelze cist.tato slozka asi po necem odinstalovanem zustala a nejde s ni nic delat ani presunout nebo vyjmout.dekuji.

166

peoman → 18. září 2007, 11:11#

Taky mám jeden problém. Mám zapůjčený Anydata ADU 510L od Ufon a na jednom Pc v pohodě a na druhém to šlapalo tak hodinu a pak docházelo k restartování PC a k hlášce o nějaké závažné chybě. Ví někdo co s tím? Dík

167

Am.ninja8 → 22. říjen 2007, 11:36#

Kluci, zkuste mi poslat instalaci na ADU E100,zatim dík.

168

Nikolas → 15. listopad 2007, 15:41#

Chtel bych se zeptat kde se da popripade stahnout programek aby mi tento moemkomunikoval a Applem.

169

Nick → 12. prosinec 2007, 13:40#

Hele, Nikolas, proč se proboha nepodíváš na příspěvek o 12 odstavců výš?

170

Aleš → 30. prosinec 2007, 08:30#

Včera jsem nainstaloval a úspěšně spustil AnyDATA ADU E100H na Windows vista premium 64bit. Vše šlape jak má :) Jestli má někdo zájem mám i ovladače na 32bit.

171

mario → 27. leden 2008, 10:23#

Ovladače na ANYDATA ADU-E100H

nebo přímo zip (18.8M)

172

dusan.legindii → 2. únor 2008, 18:30#

cau lidi no take pouzivam any data modem,no ze zacatku sem byl spokojen ale po pul roce odesel a dostal sem uplne novy..pak to jelo jeste vic nez predtim a zhruba po trech mesicich ze 80kbs sem tak na 15kbs…no des mrte me to moc sere..

173

proutnik → 5. únor 2008, 18:02#

Ahojik Alesi posli mi je dik

174

Filip → 25. únor 2008, 19:31#

Aleši pošli mi pls ovladač na 64 diky f

175

Laďa → 20. březen 2008, 07:17#

Zdědil jsem tento modem s vadnou ba