PC Bazar | Fitness | Zpětné odkazy | Auta, Autobazary | Prague Hotels | Vtipy | Autonehody | Volná místa | Povinné ručení | Změř si web!
Software
Software → Tipy a triky

Jak odstranit ICQ Search z Firefoxu

Autor: Jiří Melčák → 7. květen 2008, 18:41 → 1871x přečteno
Počet komentářů: 31 | Přidat komentář

Linkuj si !

ICQ 6 a ICQ Search - přejme jim rychlo a klidnou smrt...Nejstupidnější ze všech instant messengerů je přirozeně ICQ 6 - to asi nikoho nepřekvapí, snad jen to kvantum lidí, které ho ještě z nepochopitelných citových důvodů používá, nemýlím-li se, pak jedině kvůli hloupým ICQ hrám... Instalací ICQ 6 se vám mimo celkového zpomalení systému dostene taky změny v nastavení prohlížečů - adresní řádek se promění v (přirozeně stupidní) ICQ Search, kterého v případě podobně hloupého Firefoxu se nejde jen tak zbavit. ICQ Search je naprostá katastrofa. A zatímco u ostatních prohlížečů lehce změníte toto vyhledávání, u Firefoxu má běžný uživatel prostě smůlu, neboť v jeho klasickém (velmi hloupém) nastavení nic nenajde. Ono totiž ani po odinstalaci ICQ 6 vám ICQ Search nezmizí.

Jak tedy odstranit ICQ Search?

Jak odstranit ICQ Search z FirefoxuNaštěstí velmi rychle. Do adresního řádku napište about:config a zmáčkněte enter. Objeví se vám konfigurační soubor Firefoxu, o který běžný uživatel nemůže zavadit... Najděte řádek keyword.URL, pravým tlačítkem na něj klikněte a vyberte Obnovit (viz obrázek vpravo). Po obnovení bude adresní řádek sloužit jako vyhledávač pro Google, v případě, že chcete nahradit Google např. Seznamem, pak dvojklikem na onu položku keyword.URL se vám objeví dialogové okno, do kterého zadejte následující:

http://search.seznam.cz/?q=

Pak klikněte ok a pro jistotu restartujte Firefox. A tím jsme se zbavili neužitečného ICQ Search... případě Yahoo Search, který se do Firefoxu také často rád dostává s jinými aplikacemi.

Zbavte si ICQ 6 nadobro...

Samozřejmě tomu všemu šlo jednoduše předejít při instalaci ICQ 6 a zvolit vlastní instalaci a odšktrnout onu volbu, aby se ICQ Search stal výchozím vyhledávačem. Osobně již více jak rok používám QIP, který je pro mé potřeby naprosto dokonalý, vřele doporučuji přechod na QIP, popř. na cokoliv jiného. Klasickému ICQ přeji bohužel jen smrt, je to v Česku nepochopitelně rozšířený rozmar...


Možné související články:



1

SkyHawk → 7. květen 2008, 19:34#

miranda je stejně nejlepší!!

2

Jirka → 7. květen 2008, 19:54# Redaktor blogu

Cokoliv je lepší než ICQ...

3

SkyHawk → 7. květen 2008, 19:55#

a hlavně než ICQ 6!

4

Muf → 7. květen 2008, 20:25#

Jj, presne tak….drive jsem taky chvili (no, delsi chvili..) jel na Mirande a pak presel na QIPa a nemuzu si ho vynachvalit. Taktez jsem nejakou dobu delal s ICQ, ale radeji uz nikdy vice :( Kdyz uz, tak mi aspon nikde nebehaji zadne STUPIDNI reklamy a nezas… se system nejakyma listama a podobnyma vecma. Navic, na treba na starsi masine je celkem rozdil nainstalovat si Ajsikju, ktere zabere 30 MB z RAM nebo QIP, ktery zabere 3MB z RAMky…

5

Muf → 7. květen 2008, 20:36#

Tak… Uz jsem si tu dneska odbyl svuj podil kritiky a humoru a jdu na pivko:))
(Jsem se nemohl rozhodnout, ke kterym komentarum to pripisu, tak me neukamenujte..sorry Jirko:) )

6

Jirka → 7. květen 2008, 21:14# Redaktor blogu

Kurde, kdybys šel aspoň na pivko se mnou, tak neřeknu půl slova, ale takhle to máš u mě schované...

7

Jitule → 7. květen 2008, 21:19#

Já teda taky jedině QIP. ICQ bylo jen chvíli a dodneška mi z něj naskakuje vyrážka. Jen jsem se chtěla zeptat, jak je to s legálností. Někde jsem četla, že používat jiný program než ICQ na služby icq je v rozporu s licencí, nebo tak nějak, jestli to dobře vysvětluju. Ne, že by mě to donutilo něco měnit, jen jsem zvědavá :)

8

Muf → 8. květen 2008, 01:13#

2Jirka: Ale joo, muzem nekdy zajit, tomu se vubec nebranim…ba naopak:) Se omlouvam teda, no :D…si nejspis ted budu dlouho sypat popel na hlavu, dokud nekam nezajdem..
2Jitule: myslim, ze tady s licenci zadny problem neni, to mas jako kdyz si preneses cislo od jednoho operatora ke druhemu, tak taky ho pouzivas porad dal. Sice v tomto pripade za to zaplatis nejaky poplatek, ale to je dano spise politikou ci podminkami operatoru. Tady si vytvoris nekde nejake svoje cislo a v jakem IM ho pouzivas, je ciste tvoje vec, nekdo pouziva AOL AIM, dalsi GAIM, jiny ICQ a dalsi QIP nebo Mirandu. To bych vubec neresil..

9

Muf → 8. květen 2008, 01:28#

Jen tak OT: Nechcete zalozit topic, kdo kdy s kym pujde na pivko?? Noo nebo radeji ne…sakrys, doufam ze me nemate za alkoholika:D :D

10

Jitule → 8. květen 2008, 02:04#

:D to by bylo dobrý, ale já osobně pivo moc ne, zato dobrýn kafíčko joo, ale zase by byl problém s názvem – kdyby se vynechalo to konrétní pivo – protože kdo kdy s kym pujde by si někdo mohl vykládat poněkud scestně :D

11

no.nick → 8. květen 2008, 10:35#

ICq pouzivam a pouzivat budu ,30 MB z paměti je pro vás asi darda v teto dobe kdy ma skoro kazdy comp pamět v rádech GB je to ale zanedbatelne mnozstvi .zkousel jsem i jine messengery ale vetsinou to dojelo na to ze ICQ zmenil nejaky protokol či co a tak jsem se vratil k ICQ hry ne icq nehraju a kdo si instaluje soft jen tim ze klika NEXT..NEXT tak at nebrecí ze se mu tam nahrál ICQ serch nebo jiny kravina …..

12

Jirka → 8. květen 2008, 10:52# Redaktor blogu

no.nick: To je příliš jednoduché odsoudit někoho, kdo instaluje stylem next, next, finish. Softwaroví výrobci toho čím dál více zneužívají a cpou nám do systému neuvěřitelné bludy. Já nutně potřeboval vyzkoušet ICQ 6, neboť jeden klient měl menší problém a potřeboval jsem to otestovat… takže jsem klikal, nainstaloval, vyzkoušel, odinstaloval a ono velké kulové – ICQ Search zůstal, což pro mě bylo nepřijatelné.

A co se týká té paměti, jistě, kdo dnes nemá 2GB Ram tak nemůže pořádně pracovat (na Vistách), 4GB jsou pomalu povinností pro příjemnou práci… ale proč používat něco tak kolosálně hloupého jako ICQ 6?

QIP mám rok a nějaké problémy se změnou protokolu jsem nikdy nezaznamenal (u PC sedím 12-16 hodin denně).

A proč mění ICQ protokol – aby odradil uživatelé od alternativních klientů, neboť jim utíkájí a budou utíkat čím dál více.

13

no.nick → 9. květen 2008, 18:19#

Jirka – ja nikoho nesoudím,jen poukazuju na realitu jaka je .Prave proto ze ke kazdemu softu se pri instalaci nabali kupa sr…k ,tak to chce cist co se instaluje i kdyz ten program jen zkousim.

qip i mirandu jsem zkousel cca pred 2 roky a qip me nejak neoslovil (ted uz vypada daloko líp ) miranda mela problemy s protokoly ( mozna to bylo jen v tom období kdy jsem to zkousel) atak jsem se vratil k ICQ ,ted kdyz z nej dou i SMS tak asi nevymenim a pokud tedy nenajdu nejaky ekvivalent za ICQ ( osobni rezimy nejsou moje priorita ) jestli poradite co umi i SMS stejne jako ICQ trak rad udelam zmenu…

14

Jirka → 9. květen 2008, 20:11# Redaktor blogu

S tím samozřejmě souhlasím, že si člověk musí dát secsakra bacha, co vše při instalaci softwarovým vývojářům dovolí nainstalovat. O tom žádná. Jne mě naštvalo, že ani po odinstalaci ICQ Search nezmizel a pro běžné uživatele nejde bez znalosti magického about:config nic změnit – tedy ne nic, ale např. zrovna to vyhledávání.

15

aldik → 11. květen 2008, 13:38#

no newím .. já bych ICQ6 tak nenapadal jako autor článku .. dají se odjinud posílat smsky zdarma do všech českých mobilních sítí? nedají! .. icq hry (ty základní, ne Atlas) sou z milionů herních webů (1000her.cz …apod.) nejlepší! .. používáním jiného, než oficiálního klienta se porušuje licenční smlouva ICQ kterou každý odsouhlasil :) .. noo ale ICQ jak je vidět tak naštěstí nevyžaduje její dodržování :) jinak by museli 90% účtů smazat :D:D

16

Jirka → 11. květen 2008, 14:21# Redaktor blogu

Aldik: ICQ 6 stojí za prd a za tím si stojím. O SMS nepadla ani zmínka – je to zase věc preferencí – v životě jsem nic takového nepotřeboval a neznám mnoho lidí, co ano. Ty ho využíváš, tak je v pořádku, že seš u ICQ 6.

Na hry na ICQ nemám čas stejně jako většina lidí, co mají internet jako pracovní nástroj – ne jen pro zábavu.

Ano, licenční podmínky jsou skutečně porušeny – pokud by si vymanili jejich dodržování – příjdou v konečném důsledku o celý systém.

Vždy je to o preferencích… nikomu nenařizuji přechod na alternativního klienta, pouze doporučuji. Samozřejmě, že u lidí, kteří mají internet pro zábavu, tak těm je QIP, Miranda a další kecálkové k ničemu…

17

aldik → 11. květen 2008, 16:37#

Jirka: já taky používám QIP (většinou QIP) .. ICQ6 zapnu jenom občas .. prostě podle nálady :-)

18

Relyst → 14. květen 2008, 15:24#

Nechápu, proč se autor naváží do blbého Firefoxu, když sám používá jako vyhledávač blbý Seznam, čímž jasně ukazuje, že je divný :)

19

Jirka → 14. květen 2008, 16:10# Redaktor blogu

Vy jste teda srandista – v článku je napsáno: “... v případě, že chcete nahradit Google např. Seznamem…”

Nebo jste někde našel zmínku, že používám Seznam ;o)

Ale ať máte radost, používám jak monopolistický Google, tak Seznam.

Firefox je pro běžného uživatele o ničem. Na druhou stranu se bez něj neobejdu díky Web Developeru a naprosto jedinečnému Firebugu, takže zlatý Firefox ;)

20

Dash → 14. květen 2008, 17:23#

Firefox je založen na variabilitě, stejně jako Miranda IM – “jaký so ho udělám, takový ho mám”. Jinak problém českých luhů a hájů není ICQ spyware (tedy klient), ale oscar protokol. Ano, na tom protokolu jede i AIM. Jinak existuje pouze jedna normální rada – přečtěte si EULA od posledního bodu. Myslím si, že nikdo normální nemůže souhlasit s něčím, co se minimálně jednou měsíčně mění bez nutnosti nového souhlasu. Takže řetězová reakce: nesouhlasím s EULA -> nezaložím si účet -> nenainstaluju si klienta -> mám čistý systém. Samozřejmě je tu i druhá možnost: EULA nečtu -> založím si účet -> nainstaluju klienta -> nestěžuju si.

21

Jirka → 14. květen 2008, 17:54# Redaktor blogu

Pravda.

22

zputnik → 30. květen 2008, 13:29#

Minulý týden jsem vyzkoušel Digsby (www.digsby.com) a mohu říct, že jsem pravděpodobně našel to, co jsem roky hledal. Zatím jde sice jen o Beta verzi + to má své mouchy, ale osobně do tohoto kecálka vkládám velké naděje. Miranda je fajn, ale z Digsby jsem si učůrkl radostí...

23

a8n → 7. červen 2008, 14:17#

@no.nick: Miranda má na ICQ SMS plugin, schválně jsem ho teď zkoušel a funguje výborně.

24

Pechinka → 14. červen 2008, 20:11#

Nástroje -> Správce doplňků -> ICQ Toolbar (nebo tak nějak) -> Odinstalovat

P.S.: Je mi fakt smutno, že každá diskuse končí flamem :-( O tom co je lepší tehle diskuse fakt není.

25

Jitule → 14. červen 2008, 20:32#

to Pechinka: Proč flamem a proč končí? Mě to jako flame moc nepřipadá – to bys musel slyšet mě, když se do toho pustím, to je pořádnej flame:) A končit taky nekončí, aspon doufám.

26

Muf → 15. červen 2008, 00:59#

Jo no…to bys ju mel/a slyset, to je potom teprve flame:))

27

Jitule → 15. červen 2008, 08:44#

Hele, Mufe, neštvi, nebo ti ten flame předvedu. A tentokrát si dám opravdu záležet :)

28

Muf → 15. červen 2008, 09:58#

2Jitule: hej tak radsi ani snad nee. umime si to predstavir :D

29

martin → 28. červen 2008, 18:51#

newim jak se odstranuje prezdiwkatak abys si nemoch psat odepis pls

30

Jitule → 28. červen 2008, 19:32#

No a já zase vůbec nevim, co tímhle příspěvkem chtěl autor říct :) Ale jedno vím určitě – v češtině se W vyskytuje zřídkakde a rozhodně ne ve slově nevím a přezdívka :D

31

Muf → 29. červen 2008, 01:03#

2Jitule: Tak to bylo velmi trefne :)) Ty jsi rozena ucitelka cestiny : D

 
Přidat komentář
Jméno
nepovinné
nepovinné
  Formátovací příkazy Textile   

Redakce neodpovídá a nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.