PC Bazar | Fitness | Zpětné odkazy | Auta, Autobazary | Prague Hotels | Vtipy | Autonehody | Volná místa | Povinné ručení | Změř si web!
Software
Software → Internet

QIP - instant messenger, který chytne a nepustí

Redaktor: Milan Kvita → 2. květen 2007, 23:41 → 29831x přečteno
Počet komentářů: 96 | Přidat komentář

Linkuj si !

Quiet Internet PagerKaždý, kdo má co do činění s internetem, určitě používá minimálně jeden z instant messengerů. Rychlý způsob, jak se domluvit s tím druhým na konci drátu bez nutnosti zvednout telefon nebo psát smsku, natož e-mail. A ještě k tomu zadarmo. Už jsme psali o ICQ, o MSN, o Skype, ale prográmek QIP je pro většinu z vás velkou neznámou. Ti šťastnější už o něm slyšeli a ti nejšťastnější už jej mají nainstalovaný a vesele vyřadili ICQ z provozu.

QIP – jednoduchý, nenáročný, nevtíravý. Takto bych zhodnotil QIP na první pohled jako instant messengera. Na druhý pohled toho umí daleko více, než jsem si původně myslel. Velmi se podobá ICQ, ale v mnoha vlastnostech jej předčí. Pominu-li internetové volání (stejně používáte Skype) a webovou kameru (kterou stejně používá mizivá skupinka uživatelů), tak se ICQ může zahrabat i s těmi jeho tzers až do středu Takhle vypadá QIPzemě. QIP je nenáročný na vaší RAM. Také je USB portable, což uvítá spousta uživatelů, kterým zaměstnavatel nedovolí používat ICQ v práci. Navíc využívá záložky, takže přehlednost nadevše. QIP sám o sobě nese v názvu Quiet Internet Pager a kdo jej vyzkoušel, tak v 90% případů už u něj zůstal a šíří chválu dále.

Pokud máte pořád pochybnosti o vyjímečnosti tohoto messengeru, poslouchejte dále. Můžete v některém z messengerů zaheslovat váš rozhovor? QIP to umí! Setřete tak všechny, kteří budou mít nekalé úmysly psát si s někým na váš účet za vašimi zády. Jednoduchým kliknutím na kontakt získáte podrobné informace o uživateli. Tím nemyslím jméno, nick, e-mail atd. (to umí každý messenger), ale co třeba taková verze a typ instant messengera, podporované a nainstalované pluginy, typ protokolu, délku a čas připojení.

Skvělé smajlíkyPořád nic? Co takhle speciální stavy. V ICQ můžete nastavit hodnoty maximálně DND, Away, Invisible, ale v QIPu je jich daleko více. Možnost nastavení Invisible For All nenabízí skoro žádný messenger. Navíc si můžete nastavit vlastní speciální hlášky. 42 nestandardních smajlíků plně vynahradí ubohé ICQ tzers a rozhodně jsou připraveny vystihnout téměř každou situaci, která se nedá popsat slovy.

No a co dál? Co třeba historie chatu. Velmi jednoduché a efektivní vyhledávání a navíc možnost exportu do htm, txt, rtf určitě potěší. Mezi další přednosti patří i citace posledního příspěvku, zasílání multiple vzkazů nebo zaslání vzkazu všem online, zasílání předdefinovaného vzkazu.

Pro případné zastánce alternativních messengerů bych snad jen dodal, že každý má ten svůj oblíbený. Nicméně QIP doporučuji těm uživatelům, kteří ví, co potřebují. Ti, kteří se nechtějí se piplat s nastavením různých pluginů, nepotřebují desítky různých protokolů ve stylu MSN, ICQ, AIM, … a mají rádi vše okamžitě na dosah. Ti, co se někdy chtějí decentně pobavit pestrými smajlíky a v nutnosti se úplně zneviditelnit.

Určitě jsem spoustu výhod zapomněl a proto bude lepší, když si jej odzkoušíte sami. Instalační soubor zabírá slabých 2MB a je ke stažení z oficiálních stránek nebo ze serveru sosej.cz (sosej.cz najdete i link na češtinu).


Možné související články:



1

mommek → 3. květen 2007, 06:02#

QIP používám víc než rok, je nenahraditelný :) QIP prostě rulez ;)

2

JC → 3. květen 2007, 07:08#

QIP forever ,)

3

sidbin → 3. květen 2007, 07:26#

Jj QIP…tomuto klietnovy se jen tak neco nevyrovna (ano, je tu miranda, ale zase qip ma to hlavni co je potreba a rozjede ho hned i BFU)
Jeste by stalo zminit:
-dorucenky…zjistite ze si tu zpravu osoba precetla (otevrela okno)
-posilani souboru (coz je pro prechod pro BFU podstatne)
-velke moznosti nastaveni
-moznost zmeny vzhledu a smajlu (ty uz v ICQ6 nejdou memit) nej jsou ty z verze 5
-Hlidac..zjisti kdo nacetl muj stav kdyz jsem mel zapnuty qip (nemusi byt v seznamu)
-odebrani se z kontaktu osoby na druhe strane (pokud nema lokalne ulozeny seznam)
-dala by se najit spousta dalsi veci
Ovsem kdo chce hrat hloupe hry,tak zustane u ICQ6

4

dedmann → 3. květen 2007, 07:57#

QIP mam cca 7 mesicu a jak jsem ho nainstaloval, tak v pocitaci zustal. ICQ letelo kosmickou rycholsti ven. Uz nikdy ty neustale blikajici reklamy. Pripadal jsem si jako na pouti. Muzu rict, ze jsem nikdy neprisel ICQ na chut, zkousel jsem i mirandu, ale neoslovila me. Proste QIP je QIP a je fakt dobrej.

5

Johnyz → 3. květen 2007, 08:02# Redaktor blogu

-odebrani se z kontaktu osoby na druhe strane (pokud nema lokalne ulozeny seznam)

o tomto jsem věděl, ale nepřišel jsem na to, jak to udělat, poradí někdo ?

6

Smouk → 3. květen 2007, 09:41#

QIP je fakt nejlepší, už ho mám taky nějakej ten pátek a sem plně spokojen, a už se těšim co bude umět to nový INFIUM.

7

Aleš → 3. květen 2007, 09:55#

2 Johnyz: kontextové menu daného kontaktu > Odstranit sebe z uživatelova seznamu.

8

Radek → 3. květen 2007, 10:15#

Nezapomínal bych na české stránky http://www.qip-info.tk kde jsou verze, změny, instalace vše česky ;-) No a jinak je pravda, že chválu silně rozšiřuju :-)

9

Jirka → 3. květen 2007, 10:25# Redaktor blogu

Na QIP jsem přešel protože ho mnozí doporučovali a je to mocnější nástroj než si mnozí myslí. QIP však neosloví mladé lidi (rozuměj puboše), kteří to chtějí mít barevné a hrát přiblbé online hry.

QIP je po instalaci okamžitě použitelný a nemusí se do něj ládovat všechno možné jako do Mirandy. QIP je opravdu ideální (chce se mi říci až profesionální) IM.

10

Galia Zdeněk → 3. květen 2007, 12:32#

Dobrý den,

nainstaloval jsem ICQ 6 vč. příslušné češtiny a mám problém
při najetí aplikace, stále se mi automaticky otevírá stahování a
já nevím co s těmi soubory a jak se zbavit opakovaného stahování.

Kam mám nakopírovat soubory:
Admirer, avatar,..............., zoopaloola,
které se mi stále stahují a „vnucují“ při nastartování ICQ 6.

Galia Zdeněk, Brno

11

CIJOML → 3. květen 2007, 12:59#

Jedinne sim-im.org!!!

12

Marek Brádler → 3. květen 2007, 13:14#

Jirko asi jsem “puboš” ale qip mi přišel naprosto strašný. Instaloval jsem ho ihned po tom propadáku s názvem ICQ 6 a byl úplně stejně na … nic. Nefungovalo nastavení, nefungovalo přijetí souboru s delším názvem a diakritikou, zpráva šla odeslat pouze pomocí Ctrl Enter, popř. Alt S … prostě to byla katastrofa.

S radostí jsem se proto vrátil k ICQ 5.1 (se skvělými tZers).

Jinak ale kdo má MSN, doporučuju MSN Live messenger s vylepšením Plus! Toto je naprosto nejlepší řešení. Žádný alternativní messenger typu miranda s tímto protokolem neumí tak dobře pracovat.

13

Jirka → 3. květen 2007, 13:23# Redaktor blogu

Marku, ohledně MSN Live máš pravdu, ten ač je skutečně the best, tak je málo používaný (mám tam jen 7 kontaktů vs. 250 na ICQ).

Na QIPu mi jede jak stažení souboru, tak přirozeně odesílání jen díky enteru.

Každopádně tě chválím, že ses zbavil ICQ 6 ;)

14

sidbin → 3. květen 2007, 15:41#

Marek Brádler:
umi i entrem..ale musim to umet nastavit (jednim i dvema klikama)

15

Struzak → 3. květen 2007, 16:03#

QIP jsem nikdy nezkousel, ale verim, ze to bude urcite lepsi nez ICQ6. Osobne vyuzivam Mirandu a jsem s ni navysost spokojen. To, ze seto ni musi “ladovat” spousta pluginu, muze byt na jednu stranu zarazejici. Na strane druhe je nutno pripomenout fakt, ze existuje spousta tzv. Miranda packu, ktere si stahnete a take jsou okamzite pripraveny k uzivani.

16

Jirka → 3. květen 2007, 17:09# Redaktor blogu

Máš pravdu, struzaku, souhlasim. Packů je dost, takže je to plnohodnotný IM. A přiznávám, že já nikdy Mirandu neměl, ale obávám se, že po QIPu už ani nikdy nevyzkouším…

17

Balron → 3. květen 2007, 17:25#

Tak vidim, ze se tu konecne objevil clanek, na ktery jsem v duchu cekal. Uz myslim nema smysl psat fraze typu “QIP forever, QIP je nejlepsi” atd. I kdyz si myslim, ze je to pravda…minimalne pro vetsinu uzivatelu z CR. Byl jsem aktivni na mnoha zahranicnich (mezinarodnich) komunitach a ruzne IM jsou rozsirene dost casto dle zeme. Nekde je nejcastejsi protokol MSN, nekde JABBER, nekde zas Yahoo atd.. v CR myslim jednoznacne vede ICQ protokol a proto je pro me QIP nejlepsi volba. :)

18

Flavicius → 3. květen 2007, 17:31#

-dorucenky…zjistite ze si tu zpravu osoba precetla (otevrela okno)
Mohu se zeptat, jak se dá toto nastavit? Nikde jsem to v qip nenašel

19

sidbin → 3. květen 2007, 18:00#

Je to automaticky…u nicku se ukaze otaznik v krizku, po precteni zpravy je tam jiz normalni obrazek zpravy.
Funguje to tusim od verze 8010

20

Flavicius → 3. květen 2007, 18:25#

Mám verzi 8020, ale nic tam nevidím :(

21

Marek Brádler → 3. květen 2007, 18:40#

sidbin: Ano, toto jsem v nastavení našel jenže jak píši výše – nastavení nefungovalo

Jirka: JJ, bohužel má msn málo lidí, ale své známé nutím, aby si jej nainstalovali a ač to jde pomalu, tak si MSN svou cestičku nachází, fakt :-)

22

Kačula → 3. květen 2007, 18:59#

Jirka: Klídek jo?Sem “puboš” a Qip rozhodně nedám z ruky…respektive z kompu!!!Icq je akorát tak na schazování počítače….

23

Jirka → 3. květen 2007, 20:30# Redaktor blogu

Kačula: Ale já to myslel přesně naopak… ICQ je šrot a jednoznačně chválím QIP… ICQ používají mladí, protože si myslí, že je to nejlepší, ale QIP je prostě lepší...

24

Kačula → 4. květen 2007, 19:06#

Jirka: Já vim, ale psal jste, že neosloví mladé lidi….Mě teda oslovil…:)

25

jukl → 4. květen 2007, 19:38#

qip pouzivam zhruba rok a nedam ho zruky ani za zalate prase .. shity jako ICQ,miranda,msn,jabler apodobne .) fuj

26

hrach → 4. květen 2007, 19:38#

veškeré věci o kterých píšete jdou v mirandě nastavit taky.

ona věta “Invisible For All” je chybná. miranda to umí také a to v modifikace ICQj pluginu od BM

27

Johnyz → 4. květen 2007, 20:39#

to26: ono to slovíčko “skoro” u Invisible For All mluví samo za sebe, čili to chybné není. A Miranda samozřejmě umí všechno, jenomže do ní musíš narvat hromadu pluginů a takzvaně ji to naučit …

28

Flavicius → 4. květen 2007, 22:02#

A hlavně mně qip připadá mnohem přehlednější než miranda, zvlášť při přechodu z icq

29

Balron → 4. květen 2007, 22:12#

hrach: ano jdou nastavit, ale nevim proc to pises..jestli se tim snazis rict, ze je miranda lepsi. tak to nema smysl..dyt de jasne videt, ze neni, uz jen z toho co sami uzivatele mirandy pisou.. “miranda umi toto taky..s pluginem xxy, tamto umi taky..s pluginem xxzz, a toto samozrejme umi taky..staci plugin zzxxyy”

proc bych si mel chanet a konfigurovat tunu pluginu, kdyz vsechny ty funkce mam v jednom programu uz primo zakomponovane.

30

hrach → 5. květen 2007, 00:24#

Balron: pisu protoze bylo tvrzeno ze to jiny klient nema.
vyhoda pluginu 3MB v RAM. a zadne sra*ky navic ktere nepotrebuju
pro tebe je to nevyhoda, pro me neopak. ja sem toho totiz nebojim

btw: qip je okopirovany zdrojak mirandy

31

Radek → 5. květen 2007, 16:19#

Jestli je okopírovaný, tak je velmi dobře okopírovaný :D

32

Johnyz → 5. květen 2007, 16:52#

jestli je okopírovaný – mi je to jedno, nikdo to přece nezakázal a navíc je přímo na miranda-im.org source kód ke stažení. Jednoduše když je kód dobře napsaný a dobře funguje, tak proč by se měl psát znova, to je vaste of time.

33

Limak → 5. květen 2007, 19:16#

Používal jsem ICQ, přešel na QIP a je to o něčem jiném. Dosud tu nebyla zmíněna rychlost a paměťová náročnost, která u QIPu vychází daleko, daleko lépe. Držím QIPu palce.

34

dejdis → 6. květen 2007, 20:11#

Dva roky jsem používal Mirandu. Dost jsem se napiplal se special packem. Už ale nemám tolik času pořád něco ladit a upgradovat. Nedávno jsem přešel na QIP. A už od něj neodejdu. Jediné co chybělo bude tento měsíc vyřešeno. Multiprotokol. Tím se stane QIP Infium mocným IM :-) Používám QIP i na MDA. Ještě sice má pár bugů ale je zadara.

35

mrtvocich → 8. květen 2007, 14:56#

mno nejlepsi… tak bych to nedefinoval pokud Jirka: Pises, ze jsi Mirandu nikdy nepouzival, tak muzes hlasat ze je qip nejlepsi. Ano qip je dobrej, co dobrej, je primo vytecnej, ALE napriklad podpora mala, skiny strasne slaby, je to proste alternativa icq pro bfu(bezneho frantu uzivatele…) Proste miranda je z meho pohledu proste lepsi, ale jak sem kua rikal marihuana je dobra, ale je spatna:D ne zpet k tematu Jednoznacne icq je sr*cka a chvala inteligentnim userum QIP, Mirandy, trilliana atd . :)

36

exoffo → 9. květen 2007, 11:04#

Já jsem qip používal něco přes rok a zdálo se mi to jako nejlepší řešení. Ale někdy byla chyba v tom, že se lidem, kterým jsem psal a používali Mac, zobrazoval text jako “azbuka”... pak jsem narazil na mirandu a muselo by přijít něco hoodně dobrého, abych přesedlal. Miranda nabízí všechno, co potřebuju. Dají se stáhnou i packy, ve kterých už jsou přednastavené pluginy, takže žádné další nastavování pro nezkušené lidi.. takže miranda rulez :)

37

Balron → 9. květen 2007, 17:01#

hrach: a jake sra*ky ma QIP navic ? ;) ,mimochodem QIP zere taky minimum pameti. Abys me spatne nepochopil..ja nejsem odpurce mirandy (sam ji obcaas pouzivam). Jediny IM, ktereho jsem odpurcem, je ICQ.

38

Chleba → 9. květen 2007, 19:58#

QIP je doopravdy na 100% lepší jak ICQ, ale na druhou stranu bez ICQ by nikdy neexistoval :-D

ale URČITĚse mi zdá jako nejlepší instant manager co sem kdy měl možnost vidět JDĚTE DO NĚHO VŠICHNI A ICQ VYHOĎTE DO KOŠE ! :)

39

zdenda → 9. květen 2007, 20:25#

qip je nej, mam ho uz taky dlouho a icq je sranec , kterej nutí klikat na reklamy….

40

Jirka → 10. květen 2007, 13:51# Redaktor blogu

Ví někdo, jak z QIPu vyexportovat seznam všech kontaktů?

41

Jimmy → 13. květen 2007, 10:12#

Chtěl bych se zeptat,takže když přejdu na QIP tak si pak nemůžu psát s ostatníma lidma co pouzivaj jiny programy-ICQ??

42

Johnyz → 13. květen 2007, 10:28#

když přejdeš na QIP, tak se nic takového nestane. QIP jede na protokolu od ICQ, takže se ti tam naimportujou všechny kontakty z tvého ICQ.

43

Dundee → 13. květen 2007, 18:15#

QIP je rozhodně velmi dobrý IM klient. Obsahuje ale jeden zásadní nedostatek. Neumí si poradit s určitým druhem připojení k internetu (O2 ADSL 2Mb a router Xavi). Nejspíš kontroluje QoS nebo něco takového a není schopen se připojit. Hlásí pak: “Sorry, connection failed. Try again or adjust connection settings.”

Po vymazání nastavení (účtu) se většinou jednou připojí. Při druhém startu už ale opět hlásí chybu. Opravdu netuším v čem může být chyba a je mi to líto, protože bych rád QIP používal. Není to jen můj osobní problém, objevuje se to u více lidí s podobným připojením.

Zkusím kontaktovat autory, jestli to nějak nevyřeší...

44

jukl → 18. květen 2007, 21:17#

ja uz adsl nemam ale melsem toto pripojeni i xavi a problem sem nemel .. pravdou je ze sem se v tom routeru nikdy nerejpal nic neprenastavoval ... pouze vypnil prihlasovaci udaje a nic vic … mel sem nekde v buku www o nastaveni routeru a adsl modemu .. jestli najdu rad ti poskytnu

45

jukl → 18. květen 2007, 21:20#

ee uz sem to nasel http://portforward.com/routers.htm a tu druhou www nemuzu najit ta byla lepsi

46

Linvris → 20. květen 2007, 10:06#

taky mam O2 adsl a bez problemu funguje.

47

Nalim → 20. květen 2007, 21:56#

Jj qip je boží nato že je ,,zdělano v SSSR,,kluci ruský,šikovníííí..........goood

48

gawz → 2. červen 2007, 18:38#

taky pouzivam qip…jen s nim mam jeden problem…dost casto se mi stane ze mi spatne funguje posilani souboru…bud se to nerozjede bo to nechce skoncit bo je ten soubor poskozeny…nevite nekdo pls proc to dela respektive jak to spravit..?

49

Carfi → 13. červen 2007, 18:17#

Taky používám QIP, výhody nebudu jmenovat, protože je všichni určitě znáte. Klasický ICQ by přestalo užívat více lidí, kdyby tam nebyly hry(pro mě zbytečnost, hry mě neberou, našel jsem lepší způsoby, jak si užít života) a pokud by tam nebyla možnost posílat SMSky do O2(pro mě taky nepotřebné, mám paušál) Ať žije QIP:)!

50

Carfi → 13. červen 2007, 18:24#

for gawz: To se stává i mně, tam je několik faktorů co to ovlivňuje:
1. Typ připojení
2.Často se vyskytuje problém pokud se soubor posílá QIP -> QIP , to často závisí jakej máš nastavenej port.

Zkus nastavit tyto porty, přes ně by to mělo jít:
23388,10121,12609,27654,28280

51

Evíí → 13. červen 2007, 18:33#

Já všem doporučuji mirandu!! Není komerční jako icq, má také status manager a je prostě stylová ;-)

52

Honza → 29. červen 2007, 12:28#

2 Evíí : Pouštíš se hlavou proti zdi. Je to na každém, co používá. QIP má výhodu,že základní věci jsou bez pluginu. Teď (do půl roku) infium mirandu vyhubí. Jsem odpůrce ICQ hlavně 6. Jinak ostatní jsou mi jedno i trillian beru. A IE nesnesu a je mi jedno zda pak člověk používá Firefox či Operu.

53

Kubiss → 5. červenec 2007, 13:09#

qip je z těch všech co jsem vyskoušel asik nejlepší akorat mi sere že se přeznej nedaj posílat soubory mno a icq6 heh tak to je snad nejhorší icq . . .

54

Jirka → 5. červenec 2007, 14:50# Redaktor blogu

Defaultně je posílání souborů v QIP zakázané, musíš si to povolit v nastavení. Mě přenos souborů funguje z 80%. Většinou záleží co za pochybný instant messenger klient má druhá strana.

55

skala → 7. červenec 2007, 18:44#

Zdravím všechny, jsem maximálně spokojen s QIP, mám hezký skin s tučňáky, funguje na 100%. Ihned ohlásí drobné výpadky připojení, nabízí všechny funkce v nastavení. Stáhnul jsem i QIP Infium, ale tam byly ještě problémy, jednak je v zipu .RAR a verse beta ještě není vychytaná. ZIP se mi nepodařilo otevřít. Příslušný program mi na počítači chybí. Máte někdo zkušenost s Infiem?

56

Krom → 10. červenec 2007, 10:13#

Qip je super možná sem v té hromadě textu přehlédl tento odkaz ale zde najde vše co by se vám a Qipu mohlo hodit.
http://qipim.cz/index.php

57

Robyer → 9. srpen 2007, 13:18#

“Teď (do půl roku) infium mirandu vyhubí. “
heh tak to se klidně vsadím že to tak nebude, infium nemá nic tak skvělýho co by miranda neměla ;)

58

gonzalesl → 31. srpen 2007, 08:56#

Myslím, že je zbytečné uvádět věty typu QIP je super apod. Kdo ho ozkoušel ví. Funguje to stejně jako u browserů. QIP představuje Operu, kde je vše plně a skvěle funkční bez pluginů. Miranda je jako Firefox, kvalita ale pluginy – pro průměrné uživatele. O IE radši ani nemluvit, přesně do tohohle balíku neskutečných bugyn a nekvality spadá i ICQ. Kdo používá tyhle dvě věci je pro mne absolutní IT neznalec. QIP, díky za to že jsi:)

59

Neel → 7. říjen 2007, 13:14#

U Qipu 2005 mě chybí kódování utf-8. Má to za výsledek že do jiných IM přijde rozsypaný čaj. V Infu už utf-8 je. Qip Mirandu nevyhubí Qip vyhubí ICQ, protože je to to nejlepší, kam můžete přejít od ICQ.

60

hool → 16. říjen 2007, 10:38#

zdarec muzete mi nekdo poradit? mam intenet rozsireny po byte pomoci wifi routeru (obcas vyskoci), icq me jede ale jen na icq 5.1 a qip vubec (pripojeni se podari jen tak na sekundu). je to skoda, protoze qip je rozhodne nejlepsi Diky

61

Johnyz → 16. říjen 2007, 11:51# Redaktor blogu

podle mne za to muze firewall nebo router …

62

HUMMMER → 22. listopad 2007, 17:25#

Má hyper pluginovaná miranda s více než 50 pluginy stačí 7-12 MB

63

Johnyz → 22. listopad 2007, 18:15# Redaktor blogu

a jak dlouho sis s tím hrál ?
vzhledem k mé současné časové tísni musí být instalace programu ve stylu next-next-finish a připravena okamžitě k použití.
Na hraní si s prkotinami nemám čas, musí to být hlavně funkční v jakémkoliv prostředí – PC, staré PC, notebook a na flashce.

64

Alice → 27. leden 2008, 19:15#

Prosím potřebuji poradit! Když jsem si někoho v quipu blokovala a po několika měsících zase odblokovala dá se nějak zjistit jestli mi daný člověk něco psal? A ještě jedna otázečka, když použiju funkci vymazání se z uživatelova seznamu kontaktů,dozví se nějak že jsem se já samaz jeho seznamu smazala? Napíše se mu to tam? Byla bych každému moc vděčná kdyby mi někdo odpověděl,jinak se přidávám na stranu Quipu než na Icq,ikdyž jsem dříve používala právě Icq,nyní nedám na Quip dopustit. Děkuji předem za odpověď!

65

Miki → 30. leden 2008, 18:59#

Se fšema svámi suhlasím Qip je zkrátka super.
Začinálsem na icq 5.1 a pak icq 6. Ale pořád to nebylo ono.A pořád sem hledal program který bude nenáročný na systém a jednoduchý.Pak kamarádka mi poradila ať zkusím qip.Tak sem ho vyzkoušel a už se u toho zůstal.
Qip je nejlepší

66

Tomas → 23. únor 2008, 21:57#

Používal jsem ICQ, potom mi kámoš doporučil QIP. Tak jsem si řikal zkusim to, nic za to nedám. Tak jsem si ho nainstaloval, přihlásil se. Hned na první pohled jsem si řekl “Ta trapná grafika”. Tak jsem si ještě zkusil poslat zprávu, a najednou mi to ukázao, že zpráva došla. Trochu mě to zaujalo. Tak jsem ho chtěl prozkoumat. Zjistil jsem, že tam nejsou online hry a další funkce co v ICQ jsou. Tak jsem to odinstaloval. Začalo mi to vrtat hlavou. Tak jsem udělal rozbor ICQ. Byly tam hry, telefonování a nevim další funkce, co se mi zamlouvaly. Ale potom jsem si uvědomil, že v QIP na mě nevyskakovaly žádná reklamy, QIP bylo bez bannerů a hlavní plus QIP bylo, že se mi při zapnutí neobjevilo abych se přihlásil. A matka mi za to nadávala, že ji to vyskakování otravuje. Tak jsem ICQ odinstaloval a nainstaloval QIP. Už ho používám cca 1,5 roku a jsem s nim 100% spokojenej. Nevim to jistě, ale myslim si že ICQ vymysleli Microsogt. Zdarec

67

jamajka → 28. únor 2008, 21:21#

teď jsem začal používat QIP ale mam system Vista Home premium a když posílám zprávu přes QIP na XP tak tam se diakritika nezobrazuje ale místo háčků a čárek jenom otazníky jak to mám změnit

68

Jirka → 28. únor 2008, 22:43# Redaktor blogu

Mám také Windows Vista Premium a takové problémy s QIPem nemám. Chybka bude někde u tebe v nastavení, ale kde to nevím.

69

Bruce808 → 29. únor 2008, 13:51#

Taky se mi stává že když posílám na nějaký typ klienta tak dotyčnému se nezobrazuje diakritika. Jsem na XP takže OS to není

70

tomáš → 28. březen 2008, 14:12#

koukněte se na the sims to je dobra hra na www .youtube.com

71

adela → 9. květen 2008, 14:16#

prosim vás poradí mi nekdo kdy mužu si nainstalovat qip?

72

Muf → 9. květen 2008, 14:35#

Jak kdy? Kdykoli.. To snad zalezi na tobe, ne…??

73

Luk → 15. květen 2008, 19:10#

Počet kontaktů v seznamu kontaktu je omezený? Jak si mohu rozšířit kontakty na více než 200? lze nastavit nějak nějaké skupiny??

74

Johnyz → 16. květen 2008, 08:11# Redaktor blogu

nejsem si jist, ale jestli omezení 200 kontaktů na číslo nemá rovnou celé icq.com

75

Jitule → 28. květen 2008, 13:36#

Hele jde vám QIP, nebo ICQ a tak? Já se nemůžu připojit – služba je dočasně nedostupná. Sem z toho celá smutná – fnuk. Co když už se nepřipojim nikdy, co potom budu dělat? Se asi utrápím. Stává se to někomu? Mě poprvé.

76

Martina → 5. červen 2008, 21:37#

chtěla bych stáhnout QIP,která verze je nejkvalitnější(zdarma)mám ICQ,ale nechci přijít o kontakty které tam mám,jak se to jdá vůbec nastavit…?poraddíte mi…?děkuji

77

aNonim → 16. červen 2008, 19:24#

Ja osobne zustanu jen u mirandy bagr pack . . . ;)

78

Domikoko → 17. červen 2008, 17:07#

Myslim že QIP je super je mi sice 12 ale myslim že je nejlepši ikdyž tedy opčas se mi vyhodi ale to asi každy tento program a možna je to i chyba qip používam asi pul roku a je super.ICQ je horor to je kravina uplna to prostě to umi mylion věcí ale je to pomale a je to šmejd.Dik QIP za to že jsem tě našla.

79

jouda → 1. červenec 2008, 19:50#

čawes lidi…. mam qip asi puul roku a najednou mito začalo hlasit: nemate aktualni verzi programu
doporučujeme upgrade…... mel jsem verzi 8040… no tag jsem si ted stahnul tu novou 8060 .. a furt mito hlasi newite proč??? pls poradte..

80

Johnyz → 1. červenec 2008, 21:13# Redaktor blogu

no mi to hlasi taktez … dle meho pujde o nejake celkove shozeni systemu qip, protoze ani oficialni stranky nejedou

81

honzik → 1. červenec 2008, 21:33#

mě taky nejede, je to asi fakt nějaká chyba servru nejdou ani stránky…
doufám, že se to dá co nejdřív do kupy, nechci se vracet k icq ani k jinejm podobnejm programům….

82

carlos → 1. červenec 2008, 22:54#

mě taky nejede, má to asi neco společného s uživatelem 12111 – ICQ system. ja ale qipa potrebuju, rozvetvete tuto diskuzi propim

83

Jitule → 1. červenec 2008, 23:09#

Tak já rozvádím diskusi :D Nám taky nejde a taky nás to pěkně štve – teda mě štve a Mufa s*re :D

84

Muf → 2. červenec 2008, 08:52#

Jitule ma pravdu..pekne me to s*re :( No tak zjistuju, ze mi to nejde ani na jednom kompu v praci..coz je docela na pytel, protoze i tento komunikacni nastroj potrebuju ke sve praci..

85

Muf → 2. červenec 2008, 09:04#

Mam reseni!! Stahnete ze stranek QIPu novou verzi QIPa, odkaz na ni je zde, preinstalujte a pokud chcete cestinu, tak pouzijte tu z verze 8060, funguje to a uz jsem zase on-line :)

86

Johnyz → 2. červenec 2008, 10:55#

no já bych taky na to přišel, ale to by ty stránky QIPu MUSELY SAKRAT FAKAT ! Fungujou až od dnešního pozdního rána.

87

Muf → 2. červenec 2008, 11:08#

No ja ti nevim clovece, ale me stranky fungovaly uz vcera pozde vecer..sice jen rusky, ale zorientovat se tam da :)

88

Bruce808 → 2. červenec 2008, 11:46#

taky jsem to včera skoušel a podařilo se mi akorat stahnout ruskou verzi 8060 v en sem se nikam nedostal.

89

Muf → 2. červenec 2008, 12:33#

Sak rikam, ze to jelo jenom v rustine :D Hele, ty ses neucil rusky? :))

90

Bruce808 → 2. červenec 2008, 12:58#

ale verze byla posledni 8060. Ja se ani nenaučil dobře česky natož ještě rusky

91

Jitule → 2. červenec 2008, 13:20#

to Muf: Jůů, Mufe, ty si zlato :) Zachránil jsi mě od naprostého odříznutí od civilizace :D

92

Jirka → 2. červenec 2008, 13:25# Redaktor blogu

Dnes vyšla nová verze QIP 8070

93

Muf → 2. červenec 2008, 14:46#

2Jitule: No tak to jsem cely ja, no :))) Znas to :)

94

Johnyz → 2. červenec 2008, 15:29#

no když ti to 6x za večer zahlásí 504: Bat gateway, tak co si o tom máš myslet …

95

vip → 2. červenec 2008, 19:20#

nevim, jestli jsem takový blb, ale nedokažu převést kontakty z ICQ6 do QIP Infium. Napíše tady někdo jak na to??? Třeba se to bude hodit i jiným.. Nikde jsem to nenasel. díky

96

Jirka → 2. červenec 2008, 20:13# Redaktor blogu

Proč by se měly kontakty převádět? Kontakty nejsou součástí programu, ty jsou uloženy pod tvým ICQ číslem na serveru – nejsou lokálně staženy ve tvém programu (jakémkoliv), to bych pak postrádalo smysl, abys musel s sebou na flashce nosit kontakty, aby ses třeba v práci nebo ve škole mohl přihlásit a vždy u sebe měl své kontakty. To nemá logiku. Prostě si nainstaluj QIP (ideálně zatím oficiální verzi – QIP 2005 v8070. Infium je přece jen stále zatím jako RC2.

 
Přidat komentář
Jméno
nepovinné
nepovinné
  Formátovací příkazy Textile   

Redakce neodpovídá a nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.



Předcházející článek »

Následující článek »