Psí plemena | pioneer | Zpětné odkazy | Auta, Autobazary | Prague Hotels | Vtipy | Hračky - eShop | Volná místa | Povinné ručení | Změř si web!
Windows XP
Windows XP → Tipy a triky

NTLDR nenalezen (NTLDR is missing)

Autor: Jiří Melčák → 27. srpen 2006, 11:10 → 59456x přečteno
Počet komentářů: 151 | Přidat komentář

Linkuj si !

NTLDR nenalezen - restartujte počítač...Možná, že jste již někdy setkali po startu počítače s hláškou "NTLDR nenalezen - restartujte počítač stiskem kláves Ctrl+Alt+Del". Během 5 let jsem se se zmizením nebo poškozením systémového souboru NTLDR v kořenovém adresáři systému setkal asi desetkrát. Tento soubor je zodpovědný za spuštění systému Windows XP (Windows 2000). Přede dvěma dny jsem zažil jednáctý případ a proto jsem se rozhodl napsat jednoduchý postup, jak soubor NTLDR nahrát zpět.

  1. Vložte instalační CD Win XP/2000 a nabootujte z něj.
  2. Při zobrazení hlášky, zda chcete nainstalovat operační systém, vyberte možnost Konzola pro zotavení (stiskněte písmeno R).
  3. Napište číslo instalace Windows, ke které se chcete přihlásit (máte-li nainstalovány jedny Windows na počítači, napište číslo 1 a potvrďte enterem).
  4. Nalogujte se do Windows pomocí hesla administrátora.
  5. V příkazovém řádku napište příkaz map a potvrďte enterem (díky tomuto příkazu zjistíte, jaké písmeno má vaše CD/DVD mechanika, např. tedy D).
  6. Nyní v příkazovém řádku napište tyto příkazy:
    copy D:\i386\ntldr c:\ (potvrďte enterem)
    copy D:\i386\ntdetect.com c:\ (potvrďte enterem)
  7. Soubory jsou zkopírovány a můžete restartovat.

V případě, že by vám tento postup nepomohl, můžete ještě zkusit místo kopírování souborů zadat v příkazovém řádku konzoly pro zotavení tyto příkazy - fixmbr a poté fixboot, pak restartujte počítač a postupujte podle návodu výše.

A poslední mini rada na závěr pro ty, kteří neznají administrátorské heslo nebo to prostě pro někoho může být rychlejší, je možnost vytažení celého HDD, zapojení do druhého počítače a prosté zkopírování souboru NTLDR na kořenového adresáře.


Možné související články:



1

Johnyz → 27. srpen 2006, 18:13#

nechcu nic říkat, ale tento problém jsem v životě neměl. Jiří nemáš náhodou originální windozery ?

2

Jirka → 27. srpen 2006, 18:45#

Originální Windows samozřejmě mám, ale s tímhle problémem jsem se setkával a setkávám u firemních počítačů (přece jen jsem pracoval jako správce sítě) a z drtivé většiny to vždy byly Windows XP Home. Můj počítač je samozřejmě dokonalý ;)

3

XixaoXXX → 28. srpen 2006, 02:52#

jj věčnej problém.. dneska to raděj řeším zapnutím Live CD..pak uz je jakakoli oprava no problem (nejlip prehrani zalohy)... tenhle postup je ale šik (boužel chyba se nepředpovídá a tohle si nezapamatuju :)

4

Bruce808 → 30. srpen 2006, 12:13#

Na mém PC sem se toho ještě nedočkal :D, ale už jsem takové případy řešil.
Jinak souhlasím s XixaoXXX “LiveCD” ;)

5

Jirka → 30. srpen 2006, 12:21# Redaktor blogu

Také souhlasím s LiveCD, ale myslím, že většinu BFU neví ani co to je, takže vyřím, že tenhle návod může pomoci mnoha lidem, aniž by měli něco na způsob PE Builderu.

6

Johnyz → 31. srpen 2006, 20:17#

většina BFU ani naštěstí neví, co ta značka znamená

7

Jirka → 31. srpen 2006, 20:34# Redaktor blogu

To je pravda, proto teď napíšu český překlad anglické vcelku docela sprosté fráze, která je češtinou zmírněna do služné podoby a skutečně vystihuje podstatu zkratky:

BFU – Běžný Franta Uživatel

8

Jirka → 7. září 2006, 11:12#

Dík, pomohlo mi to vyresit problém s NTLDR

9

Jirka → 7. září 2006, 11:27# Redaktor blogu

Proto mám tuhle práci rád :)

10

MzK → 7. září 2006, 15:42#

Já to pokaždé řeším reinstalem ;-)

11

martin → 19. září 2006, 18:02#

děkuji moc , zachránili jste mi život:) jednoho dne jsem se probudil a najednou ntldr nenalezeno, říkam ty vole co to je ?? to jsem v životě neviděl ano o tom neslyšel.. půjčil jsem si tedy fogyho laptop a najednou vidim dokonce několik odkazů zabývající se tím….narazil jsem zrovna na vás… díky moc

12

Pilda → 20. září 2006, 06:01#

Dobrej tip, díky :)

13

martin → 25. září 2006, 17:39#

prosím vás po ntldr mi to píše ještě nějakej \system32\hal.dll co stím díky

14

Jirka → 25. září 2006, 17:58# Redaktor blogu

Soubor hal.dll si můžeš stáhnout z odkazu, který jsem přiložil.

Knihovnu by pak mělo stačit nahrát na původní místo tedy X:\Windows\System buď ručně anebo přes konzolu zotavení.

15

Feuer → 25. říjen 2006, 19:08#

nevim esi je mozny ze mi hodi hlasku ze chybi NTLDR i Win98 ?

16

Zdene → 31. říjen 2006, 09:45#

zrovna dnes mi tento problem s NTLDR nastal, před týdnem jsem si koupil nový pevný disk, je možnost že by odešel,protože ted když zapnu PC tak hodně hučí, což před tímto problémem nedělal..

17

lední brtník → 18. listopad 2006, 17:36#

verze souboru ntldr se může lišit podle dodatečně instalovaného servisního paka. prostě to chce zkusit a buď wirdows pojedou nebo vypíšou chybovou hlášku. pak by ho stačilo kopnout z jiného pc se stejnou verzí win.
[13] hal.dll je podobný případ s verzemi – může hlásit chybu při zásadním upgrade hw.
[15] wir98 neznají zavaděč ntldr, mohlo by jít o pozůstatek dualbootu.

18

Michal → 21. listopad 2006, 09:52#

Zdravim, s tímhle problémem jsem se setkal také minimálně 10x :). Nejvíce krát se mi to přihodilo po nahrání aktualizací od společnosti Microsoft takže … :)

19

Sasha → 21. listopad 2006, 14:47#

Ja mel PC se SATA diskem. Pripojil jsem k tomu IDE disk a win nabehli, spadli a (dle me) mezitim smazali ntldr, boot.ini a tusim, ze winboot.com ze SATA disku. Po zkopirovani z jineho PC vse OK.

20

Willi → 1. prosinec 2006, 19:45#

Co mam delat kdyz mi nejde restartovat PC pres CTRL+ALT+Delete, a jinou moznost restartu na pc nemam,PC mi uz vubec nenabyha co mam delat?

21

fred → 1. prosinec 2006, 20:02#

tak ho restartuj normalne a je to-...

22

Willi → 2. prosinec 2006, 14:10#

jenze ja mam na pc jenom tlacitko na zapnuti a ne restart uz nemam

23

:o) → 2. prosinec 2006, 18:09#

Stačí podržet na cca 5 vteřin to tlačítko na zapnutí pc… a ono se to vypne ;o)

24

Ladan → 29. prosinec 2006, 12:50#

Bože,můj krásný nový(starý) notebook nemá DTLR..snad mi tento návod pomůže a snad už se s tim v životě nesetkam..
Váš BFU

25

Ladan → 29. prosinec 2006, 12:51#

samozrejme jsem myslel NTLDR,jsem z toho celej nasr…j.

26

petr → 1. leden 2007, 16:11#

Jsem jen BFU a 20.12. jsem právě proto blbě zíral na tuto / NTLDR nenalezen /
hlášku.V dané chvíli jsem si nedokázal pomoci jinak
než reinstalem, za což jsem zaplatil ztrátou zaplaťbůh jen malé části dat.Stalo se mi to poprvé na PC po dvou a půl roce provozu.Pochopitelně dík za radu.Zajímá mě však spíše příčina tohoto problému,důvod a jak mu předejít ???

27

Pitrs → 2. leden 2007, 22:35#

Dobry den. tak resim ten samy problem:) sice ne na svem kompu.. ale na kamosovem. Vas postup je urcite dobry,ale kde sehnat administratorske heslo?:(( Jeste me napadla moznost. zkusit nabootovat z diskety W98 . a v dosovskem radku zkopirovat ty tri soubory do c: . Mate nekdo nejakej figl jak zjistit admin heslo do xp?? prosim na mejl . DIk

28

jakub → 3. leden 2007, 09:44#

diky za radu…uz sem to malem resil reinstalaci

29

Svob help me → 3. leden 2007, 16:40#

chlapi hele dnes se mi to stalo… Mame na laptopu 3 uzivatele a kdyz to chce heslo na administratora tak mi zadny nefunguje co s tim,??? prosiim Help I need

30

luky → 16. leden 2007, 07:09#

Mám SATA disk s nainstalovaným systémem,všechno běží v pořádku,ale když připojím druhý disk ATA,tak to píše NTLDR nenalezen.Po odpojení ATA disku to zas běží.Prosím poraďte

31

kremek → 26. leden 2007, 10:18#

Jsem taky jen BFU
Tenhle navod mi vubec nepomohl. preinstalovani systemu pomohlo tak jeden den. Mam dva SATA disky a ne jednom jsou nahrany ty wilde. Problem je v tom, ze ta opravna konzole widli ty disky vubec nevidi, dokonce ani kdyz mu ukatu to bootovaci disketu na sata radic. v BIOSu jsou naopak videt vsechny disky. Zacalo to z nicho nic takhle zlobit. S tim live CD to je celkem dobrej napad, ale jako BFU bohuzel neznam podrobnosti. Mimochodem pozivam Slax 10

32

Filuta → 7. únor 2007, 21:27#

Celkem zajimavy mě se to též stalo po 2.5 roce!! jenže když sem překopírovaval soubory tak mi najelo nejake modre okno že se snažím poškodit počítač že jsem nejspíš nejaky zlodej či co :D:D !! jeste to musim prozkoumat

33

semi → 10. únor 2007, 10:15#

caues chlapi hele pri instalaci systému mi hodí hlášku že mám vložit cd windowsu a chce to neco D:\i386, ! cd v mechanice mám. A když to stornuju tag mi chybí půlka systému jako media player, internet expoler atd.. a spoustu vecí nemužu nainstalovat . nevíte nekdo co stim ?? díky za radu .

34

kubik → 12. únor 2007, 21:25#

Dobry den,chtel jsem se zeptat,mam ten samy problem pise mi to NTLDR nenalezen,jenze ja jsem zformatoval HD v jinem pocitaci a HD zapojil a chtel jsem nainstalovat win XP.. ale nevim verzi musim si sehnat tu samou co tam byla??nebo muzu pouzit co mam ja,,diky moc

35

tomas → 10. březen 2007, 02:35#

Cau, mam tu notebook od kamose, ma stejny problem, vkladam tam instalacku Win XP, ale absolutne to nefunguje! da se to nejak jinak? vim, ze jsou i jine navody, jak to opravit, ale hadr z notebooku nevytahnu a instalacni disketa nepomuze, ptze tam neni disketovka. Takze ani nevim, jak zformatovat disk, abych to mohl preinstalovat…cd se vubec nechyta…diky moc

36

tomas → 10. březen 2007, 04:22#

jeste budu pokracovat,dokonce ani win98 nejdou nainstalovat,nejde zformatovat disk,proste nic…nemuze byt neco s HW???

37

Jirka → 10. březen 2007, 10:17# Redaktor blogu

Ahoj Tome, harddisk z notebooku samozřejmě vytáhnout jde a poměrně rychle a snadno, pak stačí koupit redukci z 2,5” na 3,5” (nějakých 80 Kč) a už tam můžeš valit data.

Každopádně u tebe bude něco prohnilého v tom tvém šasi… Jak nemůže fungovat bootovací CD winXP? Bootoval si vůbec z CD? Pokud se ti nespustí CD po startu kompu, tak máš špatně nastavené bootování. Tam bych teď hledal tvou chybu.

38

tomas → 12. březen 2007, 08:40#

:o) cau, diky za radu…precejenom trochu se v pc vyznam, takze vim, odkud mam bootovat system. Jenze, ono to fakt nejde, samo se to nespusti vubec, kdyz tam dam Win XP, tak nic, Win98 se rozjede po nejakych volbach po zmacknuti F12, ale pusti me to jen “vitejte u instalace windows” nebo tak nejak to je, no a pak uz nic, nemuzu ani formatovat disk ani preinstalovat, proste me to tam nepusti. No a u tech Win98 se dostanu do DOSu, ale tam mi to nezobrazuje pevne disky…takze, mate nejakou radu? :o)

39

Jirka → 12. březen 2007, 09:01# Redaktor blogu

No pokud se dostaneš do DOSu, tak by ti mohla pomoci nějaká utilita, která je schopna přečíst souborový systém NTFS. Jednou jsem takový hledal, ale vím, že to byl boj něco takového najít, takže ti ani teď nepomohu. Každopádně se tvůj počítač chová zvláštně.

40

mato → 12. březen 2007, 11:43#

hmm, pekny navod, ale!
po nakopirovani ntldr na c: je tento zakomprimovany, by to chcelo este rozbalit:) (na instalacnom CD su vsetky subory komprimovane) na to treba ist znova do recovery console, vybrat disk, zadat admin pwd a do konzoly napisat:
cd \
attrib -c ntldr (ntdetect.com)
exit

moze sa stat, ze vam vyhodi hlasku o poskodeni boot.ini. bolo by dobre ju prepisat z diskety nejakym inym boot.ini, alebo vytvorit uplne novy subor.

41

Jirka → 12. březen 2007, 12:13# Redaktor blogu

Tento návod funguje, tak jak jsem jej popsal a několikrát i vyzkoušel…

42

mato → 12. březen 2007, 12:18#

netvrdim, ze je to zly navod. je to dobry navod. moze sa vsak stat, ze ked niekto skopiruje cez konzolu ntldr a ntdetect.com, restartne pc, tak mu vypise, ze ntldr is compressed, pokracuj resetom a dokola:)
vtedy treba urobit to, co som napisal.

43

jenyk → 13. březen 2007, 08:33#

cau vsichni co to tady resite, stalo se mi to asi pred 4 dny, mam notebook, nabootovat s CD mi to nejde, cd se začne tocit, ale nenacte. Nemá se u toho noťasu ještě něco změnit Biosu? Fakt už nevim co s tim, a dávat do servisu se mi to nechce, to bych se nedoplatil. zkuste mi někdo poradit, dik

44

Jirka → 13. březen 2007, 16:00# Redaktor blogu

No pokud se CD točí a nenačte, tak jsou jen dvě možné chyby… škrtnuté CD versus vadná mechanika. Pokud je špatná mechanika, tak je to blbé... Pokud CD, tak sežeň jiné, popř. použij nějaké LIVE CD ve stylu Ultimate Boot CD a nakopíruj tam ten soubor.

45

jenyk → 13. březen 2007, 21:33#

mechaniku tam mam dobrou a cd jsem taky zkousel jiny, asi to hodim z okna. Je tam ješte nějaká možnost?

46

Jirka → 13. březen 2007, 22:01# Redaktor blogu

Další možnost je vytáhnout HDD a napojit do normálního počítače přes redukci.

Ale pokud říkáš, že máš mechaniku i CD v pořádku, tak je to divné.

47

Jindra → 22. březen 2007, 13:13#

Tomasi v nekterych novejsich notebookach jsou SATA hadry,takze musis zavest ovladac pro radic.Kupodivu winXP je nevidi ale wi98 ano(nejde naformatovat). S chybou NTLDR jsem se setkal mnohokrat,nejvice u SATA HDD.

48

Sobík → 22. březen 2007, 16:50#

Dějuju mockrát za vaše všechny rady a zkušenosti ….
Použil sem toho hodně protože můj dementní notebook měl tyhle problémy bez týhle stránky bych to nerozchodil….

49

Lukáš → 26. březen 2007, 18:42#

Obrovské dík za tento návod, jak opravit NTLDR. Moc mi to pomohlo a ušetřilo nejmin 3 hodiny instalace noveho systemu.
Děkuju!!!!

50

Lukáš → 27. březen 2007, 10:46#

Mam dotaz, když nabootuju z LIVE-CD a budu potrebovat vymenit cd v mechanice za jine a neco z nej nahrat..treba ten soubor ntldr. Půjde to?

51

TBTomas → 9. duben 2007, 19:39#

tak sem zkoušel podle návodu (i s “fix”) a furt mi to hází nenalezen…? (nedavno sem musel reinstalovat system, tak snad nemusim znova)... je teda eště nějaká možnost..? díky!

52

BFU → 13. duben 2007, 10:38#

ja by som to podla navodu aj urobil, ale neda sa mi napisat spatne lomitko..stale je na tom notebooku slovenska klavesnica? kde sa to prepina na anglicku, ked ctrl alt f1 ako bolo zvykom u w98 nefunguje?

53

Onizuka → 18. duben 2007, 11:00#

Ahoj vsem nemam moc cas tak sem to necetl cele, muj problem je takovy, Brat vymenoval vnitrnosti u kompu stary ide dal do nove case (na tomto disku neni system) vlozime win XP do mechaniky, restartujem a pri nabutovani instalace nam skoci myslim ze modra obrazovka chybi NTLDR,
disk sem zkousel zformatovat jak ven winXP tak pres disketu win 98 ale bohuzel nic.
Jeste zkusim system na tento disk nainstalovat na jinem PC ak to tedy pujdeXD a pak zkusim prendat na ten novy PC, nevim jestli to teda pomuze ak to pujde.
Mel uz nekdo taky problem ako ja? vi si nekdo rady? myslite ze by slo tam nejdrive dat 98 a pak reinstalovat na win XP???
dik za odpoved bud sem a nebo na mail diky moc

54

JAZBY → 3. květen 2007, 10:10#

Ahoj, taky jsem měl problém s NTLDR nenalezen. Ovšem po opravě tohoto problému se Windows naštvali, že jsem na ně vyzrál a jako odvetu mi napsali SYSTEM32/hal.dll nenalezen. Tento problém ale již nejde vyřešit ani přepsáním spouštěcího oddílu, ani překopírováním, prostě nic. Nový spouštěcí odíl způsobí akorát to že teď mám navýběr ze dvou spouštění, ale při náběhu ty win zamrznout. Ví někdo co s tím aniž bych si zmrzačil windows novou instalací? Nesmím přijít o data, přítelkyně nemá žádnou zálohu, disk z notebooku mám zakázáno vyndataby nepřišla o záruku (jinak redukci 2,5’’ na ,5” vlastním, mám i USB cdrom ale všetko je k ničemu. Prosím o radu.

55

Pomoc → 3. květen 2007, 18:37#

stalo se mi: po restartu počítače se mi objevilo: NTLDR nenalezen co to je???? nefunguje počítač a hledá nějaký klíč, stratil jsem všechny datat v počítači? nebo tam budou?

56

Marcela → 8. květen 2007, 18:12#

Díky, ušetřilo mi to hodiny bádání resp. přeinstalace.

57

Dick → 12. květen 2007, 19:38#

Čus, oživil jsem starý PC(nový zdroj a původní hdd, který jsem měl zatím v novém PC než si koupím SATU), všecko OK, hadr jsem normálka fdiskem rozdělil, zformátoval(tak jak to předtím už mnohokrát), šup bootovací disketu 98ček, OK, strčím tam CD Win98, instalace se rozjela, ale hned všechno zatuhlo, černý obraz, nic(tu disketu i cd jsem už používal mnohokrát a vždy ok), v BIOSu antivir. ochrany vypnuté, takže problém je tu. Tak jsem zkusil nabootovat XPčka, všechno OK, soubory se nahrály, ale po 1. instalačním restartu se právě objevila ta hláška NTLDR IS MISSING. Tak já to teď nechápu, dřív se mi to taky stalo, ale normál new instalace a pohoda, ale teď to nejde ani nově nainstalovat aniž by se ta hláška objevila? Prosím o pomoc. Díky

58

mobba → 21. květen 2007, 19:25#

Je to asi už OT, ale už dál nemůžu. :( NTLDR (tedy NT loader) nenalezen. Zkoušel jsem kopírovat všechny už výše uvedené soubory jak z instalačního CD, tak z druhého disku s jinou instalcí Win XP (ale ze stejného CD). Co s tím. Pořád chybí, i když tam fyzicky jsou? Jedná se o disk WD Caviar 1600, je to už druhý kus, první jsme reklamovali (přehříval se). Nemůže za to třeba HW? Díky

59

Kamil → 21. květen 2007, 19:35#

Prosimvas poridte mi nekdo co mam delat kdyz u Vodafonu neznam heslo do samoobsluhy??? Napiste mi na e-mail moc dekuju!!! :+)

60

Jirka → 21. květen 2007, 19:44# Redaktor blogu

Ne, mobba, je to opravdu “softwarová” chyba. Pokud ti to tam jde nakopírovat, tak by to přece mělo hlásit jinou chybu. Někdy se stává, že NTLDR nahraješ, ale vzápětí se zjistí, že to není jediná věc, co ve Windows chybí.

61

mobba → 21. květen 2007, 19:51#

Vyzkoušel jsem všechno včetně přehození IDE kabelů, fixboot, fixmbr a nic. Jediný co se mi zdálo podezřelý, že ntldr měl atributy -rahs-, přitom na druhým disku WinXP má atributy -ahs-. No nevím, už jsem zoufalý :( Že by nějaký virus?

62

milan.most → 23. květen 2007, 11:11#

Hmm, ja bych to tipoval na hardwarovy problem
toho HDD …. Pokud na nem mas nejaky dulezity data, tak to zazalohuj na jinem PC ( nebo pomoci nejake WinLive verze OS ). Potom na ten disk vem
utilitu od WD. Je to kompletni testovaci, low-level format, setup utilita, a ta ti jiz rekne svuj nazor … ( proved ten LLF primo v tom kompu, kde to chces pouzivat, mozna uz to nebujde, potom je chyba v kompatibilite radice a HDD – pak to samozrejme zkus i v jinem PC ! ) Ja, si myslim, ze te asi moc nepotesi, protoze dle tveho popisu by se mohlo jednat opravdu o tepelne poskozeni disku.
S pozdravem M.A. – Most

63

milan.most → 23. květen 2007, 11:45#

Dodatek:
Nezapomen take vymenit datovy kabel k HDD !
taky se obcas stava, ze prestane “dobre” fungovat
a dle mych zkusenosti, prave W2k a Win XP spatnou komunikaci s jakymkoliv hardwarem velmi spatne snaseji !!!
PS.: take jsem drive uprednostnoval disky WD, ale nyni davam prednost Hitachi ( PATA 133 – je to licencni vyroba IBM a to mluvi za vse )

Add2: predpokladam, ze nemas pretaktovany CPU na nejakou drastickou hodnotu ! resp. pokud ano, dej frekvenci na vychozi pro tvuj CPU. Pretaktovavanim se muzou nevratne tepelne poskodit i pameti RAM, coz by mohlo byt take pricinou. Zkontroluj teploty RAM pameti/chipu, zda jsou v norme ( vlazne az lehce teple ).

Zdar oprave M.A. – Most

64

guest → 27. květen 2007, 10:35#

tohle si mi uz 10 let nestalo opravdu nemas legalni win a spol normalne se ti to nestane

65

Jirka → 27. květen 2007, 10:53# Redaktor blogu

Tohle opravdu nemá s nelegálností Windows nic společného. Zažil jsem jsem to jak na legálních, tak na nelegálních.

66

Rolo → 5. červen 2007, 22:31#

Dobry den,
tak sa mi stal presne tento problem… snazil som sa ho riesit podla tohto navodu, i fixmbr i fixboot a komp stale pisal ntldr is missing. tak som disk preformatoval (nastastie som na nom nemal ziadne dolezite data) a znova: ntldr nenalezen… tak neviem, co s tym??? mam disk ATA seagate, blizsie info bohuzial momentalne neviem.
poradite, prosim?
dakujem

67

Rolo → 5. červen 2007, 22:34#

jo, je to seagate barracuda

68

Rolo → 5. červen 2007, 22:42#

jo, a skusal som instalovat winXP na druhy disk (WD) a tam mi to bez problemov ide (teda az na to ze sa WD prehrieva a seka, je uz trochu starsi). je mozne ze je seagate nejak poskodeny? da sa to opravit? dakujem

69

Rolo → 8. červen 2007, 14:47#

Prosím, pomôžete mi niekto?

70

Jimmy → 22. červen 2007, 09:57#

Super, funguje to, opraveno díky

71

zissak → 15. srpen 2007, 17:08#

presne tak kucka …...
sem sice BFU uz asi 15let:) ale tohle opravdu zvladne kazdej deba ….

72

Venca → 27. srpen 2007, 17:06#

Z 90% je při této hlášce vadný disk, zbytek Sw problémy. Pokud je to starý disk tak do šrotu, pokud nový tak reklamace. Vada povrchu se totiž projeví jak při instalaci, kopírování souborů, tak při jejich opětovném načítání t.j. bootu. Takže veselé hledání NTLDR. Venca

73

Ugurundu → 3. září 2007, 22:39#

hoj lidičky potřebuju poradit,
stal se mi tenhle menší problémek … dohodil jsem tam ty dva soubory ale je tu najednou další problém. když to hodim nabootovat přez stav nouze tak naběhne ale pokud přez normál tak se po znaku win objeví ta hnusná modrá obrazovka a resetuje se. Nějaký nápady?

74

Skret → 5. září 2007, 16:42#

Mám stejný problém s NTLDR nenalezen, skoušel jsem všechno překopírovat z druhýho počítače a vůbec to nezabírá, projel jsem disk scandiskem a opravil chyby, i přesto hláška zůstává stejná,
takže to vypadá na chybu disku HW!

75

Zelí → 5. září 2007, 23:29#

Děkuju moc! Pomohlo!

76

tojejedno → 15. říjen 2007, 17:27#

Ahoj, stal se mi stejný problém s ntldr. Tak jsem si řekl že zkusím tenhle návod ale problém byl už u prvního bodu. Když jsem změnil v BIOSu bootování na CD tak to po restartu hodilo obvyklou hlášku “windows zjišťuje aktuální konfiguraci počítače” (nebo tak něco) a pak to vždycky zamrzlo. Do konzoly pro zotavení jsem se dostal až když jsem zakázal HDD v BIOSu. Kupodivu šly nakopírovat ty soubory, restart… a pořád ntldr nenalezen. pak jsem zkusil fixmbr a fixboot a po restartu začalo psát ntldr is missing.
Nakonec jsem musel přeinstalovat xp.
Nevíte jak to příště udělat bez přeinstalování?

77

Ondra → 15. říjen 2007, 21:56#

Dobry den,
mam notebook, Compaq Presario 1800, po instalaci Win XP a pozdejsim restartovani mi nabehla chybova hlaska NTLDR nenalezen.Pri opetovnem restartovani PC vsak nereaguje na Del pro vstup do BIOS ci F11.Na netu jsou ruzne navody, ale zadny neuvadi jak postupovat pokud PC nereaguje na tyto “prikazy”.Muzete mi, prosim, nekdo poradit?Diky moc

78

jamada → 1. listopad 2007, 19:31#

Zdravím,
zhruba před týdnem jsem synovci opravoval zmíněnou chybu(NTLDR) v měsíc starém notebooku viz. návod.Vše bez problémů.Dle rad jsem přehrál nejnovější verzi Biosu.Notebook fičel zhruba týden bez problémů a dnes mi volal,že při dopisování si přes ICQ a Skype se mu zničeho nic restartoval Notebook a při nabíhání systému opět hláška NTLDR....Včem může být zakopaný pes?Poškozený HDD?ňebo SW???Dík za rady

79

yz → 3. listopad 2007, 20:30#

čus. dneska sem si chtěl naformátovat svuj disk. kámoš řikal, že když tam hodim instalační cd windows, tak se mě to při instalaci zeptá, jestli chci formátovat disk. celý windowsi sem znovu nainstaloval, ale nic se mě nezeptalo, a vše kromě dokumentů zůstalo. tak sem hodil disk do jinýho compu a zformátoval ho přes příkazový řádek. pak sem ho dal do původního kompu, nastavil bootování z cd, a hodil tam cd windowsi, objevilo se “libovolnou klávesou spustíte cd”, ale než něco stihnu zmáčknout, píše to NTLRD nenalezen. přitom cd funguje. zkoušel sem i stáhnout z netu soubor NTLRD a hodit ho na disketě do kompu – jak radil ňákej týpek na webu. a furt nic.Pak sem ten soubor přes jinej komp zkopíroval do kořenovýho adresáře toho disku, a zas nic. už fakt nevim, poraďte prosim. dik

80

TU → 5. listopad 2007, 23:57#

Ahoj. Problem s NTLRD. Zapnu pocitac, bootovani mi dojte az k hlasce NTLDR nenalezen a da mi to moznost Pokracuj Ctrl+Alt+Del, zmacknu je, pocitac zacne znovu bootovat a normalne nabehne. Kdyz ho restartnu, tak normalne nabehne, takze chyba se objevi pouze pri spustni pocitace, nikoli po restartu. Daval jsem dohromady starsi pocitac, trochu prohazoval kabely, pridal jeden disk, ktery jsem zformatoval, nejaky Ram pameti. Operacni system jsem pouzil puvodni XP, ktere byli na jednom z disku. Diky za radu.

81

Ondro → 11. listopad 2007, 21:20#

Dobry vecer.
Chcel som vyriesit problem NTLDR nenalezem pomocou vaseho navodu na odstranenie problemu ale nechce mi nabutovat ani CD s XP, viete mi niekto poradit ako by som to spojazdnil?
dakujem

82

Xherry → 15. listopad 2007, 15:57#

chci jen poděkovat autorovi… v PC se vůbec nevyznám, takže jsem jel krok od kroku podle návodu a zabralo to.. Díky :)

83

Peto → 18. listopad 2007, 11:12#

Ahoj vsichni,
mam uplne novy PC s diskem SATA a při bootovaní instalacního CD to hodi hlasku NTLDR nenalezen. V Biosu je pořadí nastaveno spravne, takze nevim v cem by mohl byt problem. Díky za radu.

84

Breta → 19. listopad 2007, 09:42#

Tak mam uplne stejny problem. Formatoval jsem HDD v jinem PC,(abych si usetril praci a mohl hned instalovat) Kdyz jsem dal potom HDD do toho spravneho PC na instalaci XP a dal bootovat z CD tak vyskocila znama hlaska “NTLDR nenalezen. “ Co ted :-((

85

Toni → 2. prosinec 2007, 12:35#

Dobry den,
po restartovani mi nabehla chybova hlaska soubor \WINDOWS\system32\c_852.nls nenalezen..Muzete mi, prosim, nekdo poradit co stim?Diky moc

86

Pako → 6. prosinec 2007, 23:37#

Ahoj, kamarád za mnou přišel, že mu nefunguje notebook. Objevila se tam známá hláška NTLDR nenalezen, tak sem chtěl zkusit tenhle návod, ale stalo se to, že po načtení instalačního CD winXP mi nejde zapnout ani oprava systému ani jeho nová instalace, píše mi to, že nebyly nalezeny disky…je to tím, že disky odešly?:D ne jako pryč z PC, jen prostě sou zničené?:) nebo se s tím dá něco vyrobit v BIOSu?:) protože jinam se nedostanu:) díky, váš BFU:D

87

D3moneCZek → 8. prosinec 2007, 20:31#

mno me tendle navod fungoval…teda na mojem pc kery je dokonaly ale na segrinem…dik ;)

88

Tomas → 12. prosinec 2007, 13:09#

Nazdarek, mám stejný problém jako Ondra, kterému nikdo neodpověděl. Po zapmutí kompu se objeví hláška NTLDR nenalezen a da mi to moznost Pokracuj Ctrl+Alt+Del, jenže klávesnice nereaguje na žádný příkaz. Po znovu spuštění PC se nedostanu ani do biosu. Zkoušel jsem to i s jinou klávesnicí. Je možný síťovým kabelem propojit tenhle komp. s jiným a popsané postupy tak udělat?

89

jirka → 13. prosinec 2007, 18:51#

Cau mam stejny problem, ale asi jeste horsi, prave xp instaluji:( Po zformatovani na ntfc ci jak se to jmenuje, nainstalovani prvnich balicku a restartu se mi obevi tato chyba, muze mi nekdo poradit?

90

Jirka → 13. prosinec 2007, 20:05# Redaktor blogu

Jak opravit chybějící NTLDR je popsáno v článku.

Co se týká problému s klávesnicí, tak to je zřejmé, potřebujete klávesnici zapojenou přes PS/2 nikoliv přes USB.

91

Honza → 13. prosinec 2007, 22:18#

Funguje to … jen malá poznámka – na české klávesnici, kterou to najde, není obrácené lomítko. Uděláte to Alt + Q … jinak se mi to stalo 2x i na XP Professional, tedy nejen na home.

92

Majestic Crown → 17. prosinec 2007, 23:15#

Zítra se na to chystám u kámoše,tak doufám,že to vyjde…. :-)

93

zdenda → 19. prosinec 2007, 06:42#

Mám zčásti podobný problém jako nick “tojejedno(76)”: nejdříve mi vyběhla hláška, že prý “NTLDR nenalezen”, po aplikaci návodu došlo k jediné změně: “NTLDR is missing”. Mám nepříjemný pocit, že použitím fixbootu atd. jsem si zničil původní zápisy v boot sektorech a reinstalace s přeformátováním mě nemine. Dá se to ještě nějak zachránit? Data mám sice zálohovaná, ale kompletní obnova celého prostředí WinXP je pro mě děsně otravná :-(((

94

wallpapper → 25. prosinec 2007, 16:53#

všechny vaše problémy s ntldr po připojení dalšího disku vznikají protože systém automaticky přiřadí vyšší písmeno vašemu systémovému disku a z disku nově připojeného udělá disk c: . To je důvod k tomu abyste si ráčili přenastaviti priority řazení disků v BIOSu a poté vám bude vše fungovat jak má bez nutností jakýchsi zbytečných instalací.

95

df → 2. leden 2008, 13:14#

postup opravy funguje na 100%, ztráta se mi stala 2x a po obnovení systému a po analýze práce jsem objevil soubory odstraněné v koši. Předtím jsem totiž spustl CM DiskCleaner a to v poměrně “bezpečné” části QuickCleaner a ten mi vše odstranil vč. těchto souborů a vč. msdos.sys, boot.ini, pozor na použití tohoto cleanru-čističe HD

96

Jirka → 2. leden 2008, 13:16# Redaktor blogu

Tak to je brutální cleaner :-D máš štěstí, že ti tam zůstaly Windows a další data.

97

wincek → 5. leden 2008, 11:09#

http://support.microsoft.com/kb/320397/cs třeba to někomu pomuže.

teď to řeším tak uvidím

98

Arkal → 14. leden 2008, 17:25#

Cau chtel bych se zeptat co s tim mam udelat kdyz chci nainstalovat xpcka a ale je tam nainstalovanej uz kousek windowsu a nehazi mi to na vyber kterej adresar chci zformatovat a tedka mi to pise DISK BOOT FAILURE,INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER,a cd tam mam.diky za radu

99

Vlasta → 15. leden 2008, 22:03#

Ahoj všem,mám problém přesně s tím,že se objedí hláška ntldr nenalezen,naformátoval jsem hdd sata na jiném PC a když dám bootovat z cd Win XP,tak po stisku klávesy R se objeví hláška nenalezeny žádné pevné disky,můžete mi prosím poradit co s tím mám dělat,jsem už z toho docela na nervy,vůbec nic už mě nenapadá,tak pokud by mi někdo z Vás mohl poradit,byl byhch rád,díky hdd zdar

100

Jelen → 17. leden 2008, 00:36#

Čest lidi, mám problém s HAL.DLL – uvedený soubor je poškozen nebo nebyl nalezen. Nemůžu se na disk vůbec dostat abych ho tam nahrčel a to ani když hdd pichnu do jiného komplu. PROSÍM o rdu předem díík.

101

Roman → 21. leden 2008, 17:48#

Pro Arkal. Cau, jako první bych šel do BIOSU a tam bych si nastavil First Boot – CDROM. To znamená, že při zapnutí PC jako první bude načítat CD a né HDD.

102

Roman → 21. leden 2008, 17:57#

Ahoj Jirko. Myslím si, že BFU v žádném případě nejsem, ale každý se může potkat s nějakým problémem. No, a ten můj problém zní:
Jak zjistím “Heslo administrátora” ?
Pokud možno, tak mi to pošli na e-mail. Dík

103

Broudzalek → 24. leden 2008, 14:40#

DÍKY ZA ČLÁNEK, POMOHL MI.

104

robert → 24. leden 2008, 22:49#

Dík moc za radu. Pomohlo mi to při hlášce resp. zaseknutí při startu …Verifying DMI pool data…
Ještě jednou dííííky

105

Dragon → 27. leden 2008, 14:14#

Zdravim s timhle problemem sem se setkal poprve a zkousel jsem to nekolikrat podle navodu ale nic. pokazde mi to napise skopirovano jak u ntldr tak i ntdetect.com ale kdyz to restartuju mam tam napsany uz ne NTLDR nenalezen ale NTLDR is missing kdyz jsem skousel preinstalovat cely win tak to nepomohlo zformatoval hdd zkopirovali se data ale jak se mi po te 15 vterinach restartoval pc tak to tam bylo zas:( pls poradte mi jak na toho zmetka

106

Luba → 31. leden 2008, 06:20#

Super rada i článek.
S úspěchem jsem použil a děkuji.

107

ARTAS → 2. únor 2008, 12:55#

Potrebuju pomoc prosim

108

Milan666 → 2. únor 2008, 18:23#

Tuhle blbost v tomle clanku vubec neskousejte ,ale jdete rovnou do BIOS a prehodte HDD .Pravde podobne se vam prehodili HDD Tak ze v butaci HDD nastavte vas sistemovi HDD jako prvni a vse bude opet v poradku

109

Jirka → 2. únor 2008, 18:38# Redaktor blogu

Milan666: Blbost? Víš vůbec o čem mluvíš? Jde vidět, že si nečetl desítky komentářů, kterým tento návod pomohl. Osobně jsem tento problém řešil za celý život cca 10x na různých kompech – a tehdy žádný z nich neměl více disků než jeden. Tvůj problém se asi těžko týkal NTLDR, spíš to vypadá na BFU ;)

110

Lubo → 4. únor 2008, 01:22#

Chcel som preinštalovať systém,zmazal som diskové oddiely,vytvoril nové,ale pri kopírovani sa inštalácia prerušila,že sa nedajú kopírovať súbory z CD(alebo niečo také).Prerušil som inštaláciu,reštartol,že to urobím ešte raz,ale už NTLDR,reštartovať.Nejde nabootovať ani z CD,ani z HDD vďaka nedokončenej inštalácii.Notebook má je v záruke,čiže nemožem ho otvárať.CD je dobré,lebo nejde ani iné a na inom PC funguje.Pri bootovaní z CD niečo hučí,neviem či mechanika,alebo HDD a po chvíli vyhodí známu hlášku.Pri boot z HDD vyhodí hneď.Je vadný HW(reklamovať?),alebo sa dá niečo ešte urobiť?

111

Lubo → 4. únor 2008, 03:32#

Urobil som na druhom PC bootovacie CD verzia UltimateBootCD 4.1.1,ale nič,to isté: NTLDR is missing,restart.
Treba zmeniť niečo v BIOSe?
Serial-ATA Primary Channel Hard Disk
Primary IDE Master ATAPI CDROM
Firmware Info:BIOS Build A163BAMS, Ver1.0A, 9.12.2007
EC Build 163BEMS1 Ver2.06, 8.6.2007
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor TK-55.

112

Lubo → 4. únor 2008, 06:52#

Neviem či mechanika potrebovala oddýchnuť,netuším,ale vložil som inštalačku Windows Vista 64 bit a začala normálne inštalácia.Takže už všetko v pohode.

113

Jedle → 14. únor 2008, 11:30#

Cau lidi, mam podobny problem. Mel jsem na HDD naistalovany XP, tento disk jsem vyskubl z formatoval z NTFS do FAT32 a instaloval win95 ale jen obrazem disku z Cd a zclastni utilitou z diskety a objevila se mi po restartu hlaska ze nenalezen NTLDR – co jsem procital tady tak se to jedna jen winXP a win2000 – ale jak se toho mam z disku zbavit, kdyz jsem ho radne formatoval – ne zrychlene.

114

blekac → 17. únor 2008, 18:23#

cau mam tu ten problem s tim NTLDR, ale kdyz dam CD WIN do mechaniky tak me jen rekne at stisknu lib kavesu a to mackam jak oteklej a misto spusteni istalace na me bafne NTLDR tak nevim co s tim

115

Jan → 21. únor 2008, 00:01#

NTLDR nenalezen – restartujte počítač stiskem kláves Ctrl+Alt+Del”

Použil jsem všechny tři postupy tady a nic pořád to samé dokola. PC rozjedu jen když tam dát CD XP tak to naběhne do XP, nepomohl asi naformatovat disk. Co mám teď dělat poradí někdo. Vyřeší to problém když to naformatuji a hodím Win wista? díky

116

jindra → 9. březen 2008, 04:00#

Kruci tak mně to taky postihlo :D 4 roky bez problémů na pc a teď tohle,sotva dostanu nový noťas s XPhome. No co moje blbost, že jsem si nezazálohovala :( a zkusím nainstalit jiný XP

117

LuTH0R → 11. březen 2008, 13:41#

Nevíte prosím vás někdo. Proč mi to píše NTLDR nenalezen ještě před instalací? .. docela dívný ne? vložím CD chcete instalovat Win pokračujte libovolnou klávesou… tak zmáčknu (Disk je naformátovaný) a vyskočí mi NTLDR nenalezen

118

httr → 12. březen 2008, 11:43#

na sto pro maš poškodeny boot sektor…nie je to nič strašne…stači si stiahnuť programček GAG nainštalovať to na sformatovanu disketu v xp a nainštalovať tam ten GAG...gag je vlastne boot manager na spuštanie roznych systemov na jednom pc ale vzdy pred spustenim niektoreho systemu si opravy boot sektor,aj ked ešte nemaš nainštalovany system ten gag už nastavy botovanie z disku …no musi to byť disk jednotka primarna nie logicka …na jednom fyzickom disku može byť len jedna primarna jednotka,ostatne su vždy logicke.

119

Jirka → 3. duben 2008, 19:36#

Zdravim,mam tez problem s NTLDR ale ve stylu ze system neni vubec nainstalovanej a HDD je prazdny a naformatovany a pri zapnuti PC se ani po zmacknuti F11,kde dam cd-romku at se spusti instalace tak aj pak se mi obevi NTLDR nenalezen!!!Poradte mi prosim co mam delat jinak ten komp asi rozkopu!!!Stravil jsem nad tim minimalne 6 hodin a nic.Dik za pomoc

120

titanic → 10. duben 2008, 16:43#

zdravim,

ja mam ohladne NTLDR uplne fasa problem t.j. ked zasuniem USB flash disk do zasuvky, pokopirujem par obycajnych suborov z USB kluca na HDD alebo opacne, potom ho normalne odpojim a vytiahnem zo zasuvky, tak niekedy v priebehu tychto krokov mi system zmaze zavadzacie subory z HDD a po restarte hlasi prve na co narazi a teda NTLDR is missing .. opravit to viem to neni problem ale problem je preco mi vobec tie subory z disku zmaze pretoze robi to tak v 50% pripadov .. USB ani HDD zavirenie niesu, boli uz aj preformatovane aj preinstalovane, dany USB kluc pouzivam na dalsich 20 compoch a nikde to nerobi len na tomto jednom … skusal som aj predne USB zasuvky aj zadne robi to v aj jednych aj v druhych :-) .. nejake napady ? nikde o tom neviem nic najst, nasiel som akurat v jednej diskusii ze nastavit v biose disable na bootovanie z USB co vraj nezabralo

121

lama → 14. duben 2008, 01:08#

zkuste tohle: http://www.matvit.estranky.cz/stranka/ntldr

122

Pidgin → 13. květen 2008, 20:57#

Dobrý článek, ale já to vždy řeším přes Linux a ti co ho nemají nainstalovaný, těm můžu jen doporučit Puppyho. Stačí potom na disk zkopírovat co tam chybí. Mimochodem, dle mých zkušeností fixmbr na tento problém většinou nefunguje.

123

barlog272 → 15. květen 2008, 07:49#

Mám taky ten problém, ale když chci znova nainstalovat wokna tak mi tam naskočí chyba…

124

kumbayo → 22. květen 2008, 22:01#

Tak tento problémek jsem řešil zrovínka předevčírem.Známý čistil case a odpojil HDD.Po celé anabázy nastavování v Biosu a dalších chybových hláškách jsem zjistil že problém způsobil trucovitý ovladač řadiče SATA disků.Postup byl pak již jednoduchý,boot z CD,reinstalace driveru za jiný(kupodivu starší) a doporučení BUFovi aby se v tom příště nešťoural.

125

dm101 → 30. květen 2008, 08:32#

Narzil jsem na stejný problém, rád bych poprosil o postup jak jsi přesně reinstaloval ty drivery pro SATA ?

126

MAX HACKER → 5. červen 2008, 18:11#

Problém: NTLDR nenalezen – restartujte počítač stiskem kláves Ctrl+Alt+Del

01: Vložil jsem Windows XP (SP2) CD a nabotoval z nej

02:
copy D:\i386\ntldr c:\
copy D:\i386\ntdetect.com c:\

Nelze zkopírovat.

03: restartuji jdu do BIOS a zakážu D:\Linux

04: Vložil jsem Windows XP (SP2) CD a nabotoval z nej

05: fixmbr OK…...... fixboot OK….....

06: Restart PC…....

07: Ta samá hláška. Tentokrát v anglištině: “NTLDR is missing press CTRL+ALT+DEL”

08: Jdu do BIOS a zakážu všechny disky kromě primárního C:\

09: Vložil jsem Windows XP (SP2) CD a nabotoval z nej

10: fixmbr OK…...... fixboot OK….....
používám i fixcfg….. s volbou SCAN... AD 1
načtení 1
systém 1
primární 1 a ok

11: Restart PC

12: Ta samá hláška v eng

13: Vložil jsem Windows XP (SP2) CD a nabotoval z nej

14: chkdsk /p našel chyby a opravil je

15: fixmbr OK…...... fixboot OK….....
používám i fixcfg…

16: restart PC

17: Vložil jsem Windows XP (SP2) CD a nabotoval z nej

18: dir a zjištuji co mám na disku… hledám chybu… (po 10 minutách sem nic neobjevil)

19: FORMAT C: prostě už sem na to neměl nerva !

20: Windows XP (SP2) 700 MB CD. Též jsem je instaloval z CD kterého jsou na disku. 3,5 hodiny jako pitomec se v tom hrabu… jinak návot ok chválím… normálně to vždycky šlo. Možná problém je v tom že sem měl Windows XP (SP3) no nic…

127

wlk → 6. červen 2008, 16:50#

ja sem tež v řiti ale upe nejvic,chci nabootovat z dvd winXP 64bit SP2 DVD mam na slave disk na master botovani v biosu nastaveny primarne z dvd kde mam vlozeny XP a az dalsi z disku,a co se nestane zadny botovani jen to napise bootable CD…a nic pak ntldr nenalezen,skusil sem patery ruzny cd i dvd s xp a nic…

128

Petr → 8. červen 2008, 19:16#

No ja mam jiny problem…
Instalace winXP na HDD rozdeleny na 40 a 75 GB, vyzkouseno nekolik ruznych instalacek od winXP bez SP az po winXP vcetne SP3.
Instalace se klasicky rozjede, nakopiruje to soubory na HDD a po prvnim restartu to bud pokracuje v instalaci s naslednou modrou obrazovkou smrti,kterou si nestihnu ani precist jelikoz se PC okamzite resetne a pote uz se pokazde kdyz ma najet z HDD a pokracovat v instalaci restartuje a to neustale a dokola, kdyz najedu z CD a zkusim opravu najde to udajne nejakou chybu a opravi,ale bohuzel zavada zustava.
Nebo po prvnim resetu a kdyz ma najet z HDD a pokracovat v instalaci restartuje a to neustale a dokola, kdyz najedu z CD a zkusim opravu najde to udajne nejakou chybu a opravi,ale bohuzel zavada zustava.
Uz mi z toho hrabe protoze sem se s tim nikdy nesetkal. Pameti jsem testoval nekolikrat memtestem a vse je OK.

129

Jara → 11. červen 2008, 15:53#

Ahoj, k takovým věcem jako je nějaký BIOS a podobně mám tak blízko jako většina z nás k Jurii Kosmonautovi, ale tuto akci jsem provedl přesně podle popisu (s instalačním CD) a ono to FUNGUJE! Musel jsem tam ale napsat ta cizí slova fixmbr ale zabralo to.
Díky moc!

130

¨Tipos → 12. červen 2008, 14:18#

Lol upa bomba navod dost gut mne se to po prvne objevilo kdyz jsem smazal nejaky soubor na Cecku :-D (OOOPS:) )

131

MAX HACKER → 14. červen 2008, 11:40#

Petr → 8. červen 2008, 19:16: Ahoj Petře. Víš co skus ? Ten HDD naformátuj znovu. Odstraň oddíl a vytvoř novej. V dnešní době nemá moc velkej smysl dělit tak malej hadr. V obchodě dnes seženeš HDD i 1 TB dat pod 5000,- ale přesto moje rada: naformátuj ho celej a zkus to nainstalovat… a když to pojede v cajku tak pak to zkus nainstalovat na rozdělenej.. mělo by to pak jet, a když né tak bych to musel vidět osobně :]

132

Kmotrik → 20. červen 2008, 09:48#

přehrál jsem soubor přesně podle návodu i jsem zkusil fixboot a fixmbr … jediné čeho jsem zatím docílil je že mi píše “ NTLDR is missing “ místo toho že nebyl nalezen. :( a stává se mi to tak takže měsíc. Je možnost že by to bylo tím že je napálenej HD? nebo???

133

Meda Praha → 1. červenec 2008, 07:59#

Sakra chlape ….. diky. DIIIKY MOC. Zestarnul jsem pri te hlašce o 15 let. Super návod! GL

134

Marabu → 3. červenec 2008, 23:50#

Proc tak složitě?...Boot z čehokoliv co umi komp /disketa.CD,flash/a na tom mít ntldr a nakopirovat…

135

silmarill → 8. červenec 2008, 14:30#

ehmm… tak som teda nabootoval z instalacneho cd WIN XP… bootovalo to asi 10 minut! potom cumim na to, v instalacnom menu WIN pod klavesou® ziadna repair konzola, pretukal som vsetky klavesy na klavesnici len tak pre istotu…
...
dalsi pokus so systemovou disketou s nahranym NTLDR od suseda: pekne nabootovalo do dosu, natukam C: a eeeeejha! sice pise C: ale vidim obsah disku D??? a disk C neni nikde :(
...
dakujem za ten navod, vidim ze mnohym pomohol, mne nanestastie nie… zeby bol ten HDD fyzicky poskodeny?
...
...
a este sa xem opytat: moze to zapricinit nejaky VIRUS alebo MALWARE?

136

Dave → 15. červenec 2008, 00:57#

Zdravím, mám stejný problém jako několik lidí tady, měl jsem systémový disk, naformátoval ho v jiném PC, když jsem ho poté vložil do PC kde jsem chtěl instalovat XPhome, klasika > NTLDR nenalezen …
CD s woknama bootovat nejde, vždy hází jen hlášku NTLDR nenalezen
Postup s kopírováním jsem zkoušel na jiném PC, vše se zkopírovalo v pořádku ale nepomohlo, pokud by někdo věděl jak na tohle, přeedem díky moc za odpověď sem nebo na mail … díky moc

137

N3twor → 15. červenec 2008, 18:20#

Tak borci a jak to mám provézt, když mi to ani nenalouduje z CD?

138

stridacka → 18. červenec 2008, 10:58#

Díky!!! prace na 5 minut.. už sem se bal že budu muset přeinstalovat Windows… díky

139

Zdeněk → 24. červenec 2008, 15:38#

Hm tak krok jedna mi nepomohl. Soubory se zkopírovaly a nic. Tak jsem dal fixmbr a fixboot (a řekl bych, že tím jsem to podělal), výsledek žádný. Tak jsem chtěl opravit instalaci windows, už to nenašlo předchozí verzi (do té doby jsem tenhle problém úspěšně řešil takle). Takže mi fixmbr a fixboot podělal celej systém. Paráda. Úžasnej návod.
Viděl bych to asi takle: Buď se vám podaří rozfachat systém díky tomu copy (ale kdo ví jak to je) a nebo si timhle návodem zničíte instalaci. Supeeeeeeeeer a můžete čistě reinstalovat

140

Jirka → 24. červenec 2008, 18:53# Redaktor blogu

No, pokud sis Zdeňku četl komentáře, tak víš, že jsi první, kterému tak kompletně odešel Windows. A tím pádem tvůj problém nemusel být pouze v chybějícím souboru, ale mohl to být třeba důsledek chyby v MBR (Master Boot Record), takže fixmbr to kompletně zrušil a chyba tak byla jinde…

141

Zdeněk → 24. červenec 2008, 20:18#

jo, možný to je…teď už ten disk nevidím ani z linuxu…každopádně je to poprvé, co mi takle ntldr zavařil a zrovna po použití tohoto návodu. Možná mu křivdím, to je už jedno…

142

Muf → 24. červenec 2008, 23:34#

Pouzil jsem to snad stokrat a vzdy v poho… Zdenku, to ze se to tobe nepovedlo, nedavej za vinu navodu. Pokud necemu nerozumim nebo mi neco nejde, tak se poradim treba se servisem, nebo pozadam zkusenejsiho, ne?

143

Zdeněk → 25. červenec 2008, 01:15#

No tak porad,predved se…ntldr nenalazem mi pise, i kdyz si pripravim cistou instalaci…nemluve o tom, ze mam dva disky v pc a pise to na obou znich…to je zapeklita vec

144

Sita Nejmladsi → 4. srpen 2008, 08:56#

Prosímvás, mám stejný problém jako tady všichni, až na to, že když spustím konzoli zotavení, tak se mi vůbec nezobrazí možnost vybrat si tu instalaci Windows, ani se nemůžu přihlásit na administrátora…:-( A ještě dotaz, kde bych mohl na jiném PC najít ten soubor NTLDR? Nebo na instalačním CD?

145

muza → 7. srpen 2008, 20:48#

Ahoj, dnes mi to hodilo hlášku – chybí NTLDR.
Zkopíroval jsem ntldr a ntdetect.com. Poté počítač hlásí, že je poškozen \system32\hal.dll.
Podle návodu jsem hal.dll stáhnul z netu rozbalil a uložil na USB klíč. Při pokusu ho zkopírovat v recovery režimu do c:\Windows\System mi PC hlásí, že přístup je zamítnut.

Nemám druhé PC, jak mám prosím postupovat?

Díky za radu

146

Lukáš → 9. srpen 2008, 10:58#

Jsem se ráno vzbudil a pustil počítač a samořejmě NTLDR nenalezen…už jsem si mysles, že budu muset formátovat. Díky, že jsi to sem umístil ten návod, máš u mě pivko ;-)

147

Muf → 9. srpen 2008, 11:27#

2muza: opravnou instalaci Win XP…v nabidce instalace si zvol Opravit system a vsechny data ti zustanou vcetne nastaveni. Teda pokud mas XP :)

148

Petr → 10. srpen 2008, 15:58#

ahoj lidicky mam velkej problem a fakt uz nevim co stim..Postavil jsem si nove pc a ze stareho pc jsem pouzil jen hhd a mechaniku.HHD mam 2krat 160gb SATA..Na jinem pc jsen si na jeden udelal zalohu dat a ten druhy jsem z formatoval..No a ted kdyz chci nainstalovat Wxp tak mi to hazi tu priblblou hlasku NTDLR is missing..Nechce to vubec nacist cd s wxp uz jsem zkousel troje a porad to stejny..fakt mi to hlava nebefre pac ten HDD je naformatovany tudis uplne prazdny…Pls jesli me nekdo pomuze vyresit tento problem tak bych vazne smeknul.uz se stim trapim 2 den a nechce se mi kupovat novej HDD i kdyz z meho pohledu uz mi asi nic jineho nezbyva..diky

149

zey → 10. srpen 2008, 17:24#

na to se vyprdni, nic nekupuj – pripoj jenom jeden disk, kde chces mit system a zkus to znova nainstalovat, i kdyz nechapu proc by to nemelo nacit instalacku. Kdyz to nepomuze, tak si stahni nejaky servisni cd treba hirenboot a zformatuj disk na low level format nebo nech zapsat 0-ly na celej disk – jmenuje se to v ruznejch utilitach ruzne a zkus to znova

150

Knightey- → 27. srpen 2008, 12:06#

super navod, pomohlo to, diky moc :)

151

Honza → 30. srpen 2008, 20:09#

Zdravim mě se tohle stalo když jsem koupil notes bez OS a po formátu disku na NTFS a částečný instalaci Win XP na disk se PC restlo a napsalo NTLDR nenalezen a tady když nemam instalnuté winy tak se asi jako admin nepřihlásim pls help

 
Přidat komentář
Jméno
nepovinné
nepovinné
  Formátovací příkazy Textile   

Redakce neodpovídá a nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.