pioneer | iphone | Auta, Autobazary | Apartment Prague | Kup si lego | Hračky | Autosklo | Psí plemena | Volná místa | Povinné ručení
Windows XP
Windows XP → Síť

Vzdálená plocha ve Windows XP

Autor: Miroslav Tydlačka → 7. prosinec 2005, 13:43 → 70224x přečteno
Počet komentářů: 78 | Přidat komentář

Linkuj si !

Vzdálená plochaJestliže máte doma, nebo kdekoliv jinde počítače v síti, popíšu vám možnost jak můžete ovládat druhý počítač z toho vašeho, aniž by jste k němu přistoupili. Jedná se o službu, která je dostupná ve Windows XP, takže není třeba nic doinstalovávat.

Jedná se o to, že z vašeho počítače, který je v síti, se připojíte na jakýkoliv jiný počítač v síti (pokud vám to samozřejmě povolí) a na vašem monitoru se objeví plocha vzdáleného počítače, kde nadále pracujete tak, jako by jste u něj seděli! To znamená se vším všudy. Můžete přistupovat na harddisk, mazat složky, spouštět programy atd. Na vzdáleném PC se systém odhlásí od uživatele a zůstane v menu, kde se uživatel vybírá a bude zde do té doby než se znovu přihlásíte. Na to, aby to vše fungovalo je třeba Windows XP nastavit. Jak na to si povíme v dalším pokračování článku.

Nejdříve musíme povolit Vzdálenou plochu tak, aby byla přístupná z jiného PC Tento počítač/Vlastnosti/Vzdálený přístup a kliknout na Povolit připojení vzdálených uživatelů k tomuto počítači. Tak jak vidíme na obrázku.

Vlastnosti systému

Zavřeme okno a přejdeme na Start/ Všechny programy/ Příslušenství/ Komunikace/ Připojení ke vzdálené ploše/ a vykoukne na vás toto okno kde klikneme na Možnosti.

Připojení ke vzdálené ploše

Ve složce Obecné, zadáme IP adresu vzdáleného PC Start/Místa v síti/Zobrazit síťová zařízení/ zobrazí se vaše připojení k síti, na něj klikneme pravým tlačítkem, dáme stav a ouško podpora viz. Obrázek. Nezapomeňte, že musíte zjistit IP adresu toho PC, na který chcete přistoupit! V mém případě je to 10.0.0.5 můj PC má 10.0.0.3

Připojení k místní síti

Do políčka Uživatelské jméno dáme jméno vzdáleného PC, pod nímž se přihlašujeme do Windows. Zjistíme to, když klikneme na Start a viz obrázek vedle kytary :-)

Start

Do políčka heslo, dáme přístupové heslo, kterým se přihlašujeme do Windows. Heslo musí být zadáno. Pokud ho na vzdáleném PC nemáme musíme ho vytvořit přes Start/Ovládací panely/Uživatelské účty/ vybrat váš účet a vytvořit heslo. Zatrhneme uložit heslo a jdeme dále.

Připojení ke vzdálené ploše

Poslední věcí, kterou musíme udělat, je nastavit rychlost přenosu. Když se bavíme o síti, tak nastavíme ve složce Výkon síť lan atd… Toto má velký vliv na rychlost přenosu, pokud tam necháme modem, tak bude rychlost podstatně pomalejší.

Připojení ke vzdálené ploše

Jestliže jsme vše zvládli, dáme Připojit a za malou chvíli musíme na své obrazovce vidět přesně tu plochu počítače, na který jsme se připojili. No a teď je jen na vás, co s tím uděláte. Napadá mě spoustu věcí jak toho využít např. jste se sousedem v síti a ten není zdatný v obsluze PC a nejde mu např. otevřít určitý program. Vy se připojíte takto k jeho PC a ze svého počítače zjišťujete, co že je to za problém. No není to super?


Možné související články:



1

Pavll → 22. prosinec 2005, 12:50#

Tak jsem to vyzkoušel a funguje to,akorát nevim jak to udělat,aby se na tom vzdáleným compu zobrazovala normální plocha,mě to na ní přeskočí jakoby do přihlašování do win a samozřejmě to chce heslo,no a když ho zadám a odentruju,tak to sice skočí do win ale tím spadne na tom prvním compu ta vzdálená plocha

2

Pavll → 22. prosinec 2005, 12:50#

Prostě bych chtěl vidět,co mě na tom PC ten druhej dělá

3

Tydla → 22. prosinec 2005, 12:50# Redaktor blogu

Na tom druhém PC se to vždy odhlácí je to z toho důvodu, že nemůžeš ovladát PC ze dvou míst.Vědět to nemůžeš maximálně mu to můžeš zakázat.

4

kaplis → 2. leden 2006, 12:46#

no chci se zeptat jak to nastavit kdyz bych chtel pristoupit vzdalene z netu v LAN siti je to jednuche ale z IT nevim jak to nastavit kdo poradi?
Pevnou IP mam
Dostattecne rychle pripojeni take.

Diky

5

Filtr → 9. leden 2006, 18:43#

Potreboval bych vedet na jakym portu(ech) vzdalena plocha pracuje.Nevite to nekdo prosim,nebo jak to zjistit.Dystak mi odpoved napiste na email.Diky moc.

6

Tydla → 9. leden 2006, 22:03# Redaktor blogu

Já vím o dvou způsobech jak to zjistit mít nainstalovaný Maxthon a vpravo dole se automaticky ukáže vaše IP adresa nebo spustit Angry IP scanner , který hravě zjistí vaši IP adresu.

7

Muf → 10. leden 2006, 11:02#

Vzdálená plocha pracuje na portu 3389

8

paul → 27. leden 2006, 14:37#

Ahoj,
nevíte, jak zobrazit grafický výstup, který se posílá mně (klientovi), zároveň i na monitoru serveru?

9

David → 31. leden 2006, 09:48#

neví nekdo jak zjistim domenu
vdalenýho pc

10

Rob → 31. leden 2006, 15:31#

Prosím, nevíte někdo něco o změně portu na kterém pracuje vzdálená plocha ?Prosím napište na email rob.n@seznam.cz Předem dík

11

rybar73 → 12. únor 2006, 14:19#

No ja mam problem uz v prvnim kroku kdyz dam vlastnosti nemam na vyber vube vzdalenou plochu je tu poze Vzdalena pomoc.Mam WinXP Home nemuze to byt prave tim?

12

Ladis → 19. únor 2006, 19:55#

Mám stejný problém jako rybar73.Může mi někdo poradit?Dík ladkva@centrum.cz

13

jir → 23. únor 2006, 02:10#

Vzdálená plocha je jen ve WinXP Profi

14

Petr → 27. únor 2006, 18:25#

Zajímalo by mě jak to nastavím chci li spravvovat počítatč přes internet

15

Franta → 28. únor 2006, 12:36#

Dobrý den, zkoušel jsem zdálenou plochu přes VPN ale zjistil jsem že ten druhý nemá veřejnou IP bude to fungovat takto jak popisujete???
Nebo přes vyrtuální tunel to skusit?
Prosím porať te mi.
Děkuji

16

Petr → 4. březen 2006, 17:33#

Mám XP Home,již pár dní se pokouším zprovoznit vzdál.plochu, ale bez úspěchu.Postupoval jsem dle
viz.výše.K Netu jsem připojen přes ADSL (modem Sagem 840) z počátku to vypadalo nachybu v bráně
firewallu ale tam mám vše pro vzd.plo. povoleno.Nemůžete mi poradit????

17

KratAir → 23. březen 2006, 13:04#

Nástroj vzdálené plochy nelze provozovat na OS Windows XP HOME, protože tam tato možnost chybí.

18

Tomas Kozak → 24. březen 2006, 13:28#

Namisto Vzdalene plochy windows, doporucuji www.logmein.com dostanete se na pocitace i se starsimi windowsy, a nepotrebuejte znat jejich IP adresy, vyzkouseno, funguje to skvele a je to free :)

19

Zdenda → 25. březen 2006, 10:37#

Místo vzdálené plochy lze použít i program TightVNC (tam i ten ke komu se připojíte, vidí co děláte a dva lidi můžou z různých míst ovládat stejné PC) – ke stažení je to např. na stahuj.cz , je však vždy nutné znát aktuální veřejnou IP adresu (každý takovou má) a port toho, ke komu se připojujete samozřejmě, a pokud je ten na koho se připojujete za routerem nebo serverem apod. tak si příslušný port (u vzd.plochy standartně 3389) je nutne přesměrovat na tom routeru (serveru) na ten daný počítač, ale opět na jeho IP adresu v rámci té sítě, pokud jí někdo nemá za routerem (serverem) pevnou tu IP, pak je to opět problém. Je lepší si jí nastavit pevnou tu IP v Ovládacích panelech na tom PC na který se připojujete, je však nutné znát rozmezí, které je povolené v dané síti pro pevné IP adresy. Jinak ten port 3389 se dá změnit, návod je na na stránkách pcworld.cz (dělá se to v souboru systému registru windows na 2 až 4 místech). Další problém může být Firewall nebo antivir spuštěný na jednom z počítačů, jednoduše vám tuto službu zablokují a ani se to nedozvíte. Tak hodně štěstí! Není to tak těžké, já chci zprovoznit FTP server, a to je fuška proti tomuhle !

20

Adam → 5. květen 2006, 01:31#

ahoj, potreboval bych poradit, mam xp home a vim ze funkci vzdal. plochy nepodporujou, tak bych chtel zkusit ten vnc tight, ale potreboval bych poradit jak to tam vsechno nastavit, protoze pocitace zas tolik neovladam. Mohli byste mi tady nekdo zkusenej napsat navod, nebo me napsat na icq a poradit mi. dik moc icq 261-845-225

21

taz → 29. květen 2006, 14:58#

jak jste kdo přišli na to, že XP home nerodporují vzdálenou plochu?

22

Zimoš → 10. červen 2006, 17:07#

Me taky slape vzdalena plocha na home

23

Aleš → 16. červen 2006, 02:05#

Myslím,že se musí doinstalovat.Když jsem strčil CD do mechaniky,tak tam taková nějaká nabídka byla.

24

Jirka → 16. červen 2006, 11:15# Redaktor blogu

Na počítač s XP Home se přes vzdálenou plochu připojíte, ale opačným směrem z Windows XP Home se prostě jinam na vzdálenou plochu nepřipojíte, protože ji neobsahuje.

25

warezz → 20. červen 2006, 17:40#

hele je lepsi logmein.com zalozite ucet a je to je to jednodussi sice to musiste nainstalovat ale je to lepsi…muzu ovladat kamosuv pc a on se diva co na nej delam a taky se nekdy hadame kdo bude hýbat kurzorem :)

26

anonym104 → 7. červenec 2006, 00:46#

dobra vecicka je radmin… www.radmin.com… myslim si ze neni problem sehnat plnou verzi :)

27

azbest → 7. červenec 2006, 13:08#

Tak teť jsem se připojil ke vzdalené ploše dle návodu s XP Home na XP Profi. A jede to v pohodě.

28

George → 17. červenec 2006, 10:32#

Jirka → 16. červen 2006, 10:15#
Jirko, mas to naopak. XP Home podporuje len to, ze sa mozes z neho pripojit na vzdialenu plohu XP Pro. Na Home sa vsak standardne neda pripojit (pokial nepouzijes predchadzajuce uvedene programy)

29

Vladimír → 14. srpen 2006, 10:53#

chci se z práce připoji na počítač domů. V práci jsem si zjistil, že IP adresa je 193.86.173.128, ale kdyz zjistuji IP adresu vyse uvedenym zpusobem v clanku, tak tam mam adresu 192.168.2.181. Poradíte jakou IP adresu pouzit pri prihlasovani?

30

toltec → 30. srpen 2006, 16:05#

Zdravím, vzkaz pro Vladimíra – na IP 193….. o níž se zmiňujete se připojit dá. Je to adresa W2K serveru. Ta druhá je s největší pravděpodobností IP adresa Vašeho (firemního-soukromého ?) PC z něhož se připojujete. Zkuste si z IP 192…. pingnout na IP 193… a pak použijte RDC. Funguje to. Tol.

31

JoEEE → 5. září 2006, 20:48#

Může nějak jinak tedy pracovat uživatel na svým kompu, ten na kterým jsem připojen.Díky za Answer.

32

Oskar → 8. září 2006, 15:37#

mam problem smazal sem si zastupce z komunikace muže mi někdo řict kde je uloženo .exe?

33

Maped → 14. září 2006, 13:25#

Je umístěn ve windows/system32/mstsc.exe

34

Zdenek Senk → 5. říjen 2006, 20:26#

Dobry den, zajimalo by mne, jestli existuje nejaka moznost, jak povolit pristup pres vzdaelenou plochu jen pro urcite IP adresy.

35

Marian → 20. říjen 2006, 12:37#

Čau, mám dotázek, ohledně vzdáleneé plochy. potřeboval bych vědět, jestli existuje možnost, abych viděl na svém monitoru plochu jiného počítače a naopak, ALE bez toho, aby šlo o sdílení v plném slova smyslu, tz. bez možnosti zasahovat do vzdáleného počítače, bez možnosti jakéhokoliv zásahu do něj. Jen jako pozorování, abych viděl aktuální práci toho druhého, bez jeho obav ze zásahu do PC.
Děkuji za odpověď.

36

Oxigen → 25. říjen 2006, 20:30#

Použij VNC

37

tomasso → 19. prosinec 2006, 00:39#

Pěkný den,
jestiže toto udělám v mé síti, nefunguje mi to. Prý se nemůže připojit, protože něco není povoleno. Ale já mám nastaveno všude tak, jak píšete. Pokud v okně pro připojení dám “vyhledat další”, potom mi napíše hlášku, že nemám v síti žádné terminálové servery. A tak mi to nejde.
Díky za radu …tomasso

38

Berkys → 2. leden 2007, 16:04#

Zdravim, nemáte někdo zkušenosti, jak na xp zprovoznit to, že se na PC připojim jak vzdálenou plochou, tak i přímo “z klávenice” ??? Samozřejmě pod různými uživateli. (totéž co jde na w2k server)

39

LjuBoHykl → 26. leden 2007, 01:19#

První PC je pripojeny k internetu ADSL TELEFONICA O2 a je ve Frydku-Mistku na Severni Morave. Druhy PC v Brně (notebook) je pripojeny k internetu. A jakym programem ci jakym prikazem chci pripojit k vzdalene ploze k prvnimu PC? Děkuji a prosim napsat jak mám postupne delat? Vazne to potrebuju, s pozdravem…Pripojit k vzdalene ploze, proc? Protoze moje rodice moc se neumi zachazet s nejakym pripojenim, proto ja chci primo pripojit k vzdalene ploze abych mohl prvni PC neco upravit, jak se to dela??? Diky. Specha to.

40

tomashik → 15. březen 2007, 16:31#

ja bych vám všem doporučil VNC REAL— je to to nejlepši.. na počitači na který se přihlšujete je vidět vse co dela dotycny prihlaseny.. a funguje to i na starších windows..

http://www.instaluj.cz/cz/katalog/internet-site/komunikace/real-vnc/

41

Michal → 22. březen 2007, 19:28#

No jo , ta vzdálená plocha ale pracuje pouze tím způsobem, že počitač který potřebuje pomoct musí mít IP adresu veřejnou. Pokud IP adresa veřejná není ( je sdílená) , a druhý počítač je do internetu připojen přes jiného poskytovatele, pak to nefunguje!!!! Ale pokud jsou oba PC připojeny u stejného poskytovatele, pak veřejná IP adresa není zapotřebí. Tím pádem bych potřeboval poradit, jak to mám vyřešit. Potřeboval bych právě ovládat počitač mámy při problémech, protože ona je antitalent na PC a tak vše musím řešit já. Máte nějakou pomoc jak to mám vyřešit? Děkuji předem za odpověď pokud možno emailem. Michal.H

42

Tom → 24. březen 2007, 13:24#

Použij Logmein … opravdu to funguje , nemusíš nic řešit s IP adresama a má to ještě jednu obrovskou výhodu …. připojíš se odkudkoliv kde je internet. Prostě se jen přihlásíš na svůj účet a vidíš všechny PC který máš ve správě.

43

carpenter → 25. duben 2007, 00:25#

Predem diky za tenhle navod;)...Ale mam problem(uz sem to zkousel jinde a jde to..),nejde mi to na stolnim PC nastavit,resp.,kdyz dam “Tento počítač/vlastnosti/vzdálený přístup” tak tam nemam to okno pod “vzdalena pomoc” “vzdalena plocha”.Nevite proc?...Servis pack 2mam….ale sou to XP home…neni to tim treba?..chci se pripojit totiz z notasu na stolni..a na tom stolnim to proste nejde nastavit,protoze neni v cem.
Dekuju za odpoved(radeji na mail).
carpenterr@seznam.cz

44

kokoti zasraný → 26. duben 2007, 18:03#

vy kokoti

45

Tom → 28. duben 2007, 19:40#

pro carpenter
pokud se nemýlím tak xp home nemaji server vzdálený plochy. Tím se na ně nadá připojit pomocí vzdálený plochy windows. V případě jaký popisuješ je asi nejschůdnější použít VNC.

46

HUMPEN → 6. srpen 2007, 16:27#

Pro Pavll:
To dá rozum,není spuštěn terminálováý server na té mašině,pak by se mohlo přihlašovat více klientů než jeden najednou.Tako funkce funguje na Windows 2003 server a je ještě omezena na dva adminy a koupené klienty,u obyč W2k3SSB 5cl. je to tedy 7 lidí co mohou pracovat každý na své obrazovce a jeden admin přímo u stroje(serveru) :-) WinXP Home smůla,XP Prof. to jde ale musíš tam ten server rozchodit (RDP pro win),nebo udělat diskless provoz,je spousta řešení jak udělat jedny win pro více lidí.

47

monika → 29. srpen 2007, 20:52#

ahoj,prosimtě mám takový problém.jak mám na svý ploše dole hlavní panel start tak mi ten řádek přeskočil nahoru na plochu…prosím porad co mám dělat .napiš na email MonikaBumbalkova@seznam.cz
prosím…dekuju moc..

48

jahny → 13. září 2007, 16:39#

jakto ze kdyz sem si odinstaloval log me in od logmeinu tak uz mi znova nainstalovat nejde?? pise mi to ze je tam lepsi verze….poradi mi nekdo a jeste neco staci kdyz znam jeho cely nazev pc??od toho na koho se chci pripojit…..

49

marty → 23. září 2007, 22:14#

ahoj, ja to podle vas delal, ale stajne mi to nejde, co s tim mam delat, kdyz se potrebudu dosts do pc , kde mam xp prof a jdu na to z xp hom, diky

50

Kangoo → 5. říjen 2007, 11:16#

Ahoj , mam nainstalovny 2 uzivatele na XP profi, pokud se chci pripojit pres vzdalenou plochu tak v pohode, ale potrebuju na pocitaci jeste neco delat tzn. prihlasit se na už.č.2 pokud se pripojim tak automaticky vyhodim už.č.1 . Lze nejak nastavit aby mohli delat oba uzivatele najednou? Dik

51

David Toman → 5. říjen 2007, 14:29#

Ahojky Davídku jak se máš v nové škole. My zatím děláme neplechy. Ale paní učitelka nám slíbila překvapení budeme spát ve škole ale v tělocvičně. To se máme co. Ale ty se máš určitě taky dobře ne. Setkáváš se někdy s Lenkou. Odepiš. Zatim papa . Posílám ti pusinku. Uč se dobře. Tvoje kamarádka Verunka.Z.

52

Karel → 14. listopad 2007, 12:28#

Prosím o radu, jak nastavit, kam se otevře okno vzdálené plochy, resp. mohu nějak řídit pozici okna vzdálené plochy v případě, že to není na celou obrazovku? Potřebuji okno otevřít v určitém místě a pokaždé to musím udělat znova a znova při připojení. Díky

53

Steve → 17. listopad 2007, 23:10#

Dobrý den, nevíte jak do toho mám správně kopnout aby při snaze o připojení ke vzdálené ploše mi to nevyhazovalo hlášku o omezení účtu na který se připojuju(Administrator). Díky

54

Viki → 21. listopad 2007, 01:43#

Zdravím, pečlivě jsem pročetla celou debatu a pořád mám stejný problém – JAK SE MÁM SAKRAIPOJIT KE SVÉMU COMPU z německé internetové kavárny???? Díky z každou reakci ….( to jsem asi neměla:-)))

55

kokot_paroubek → 16. prosinec 2007, 02:17#

to wiki:
snadno, jen musíš mít veřejnou IP (aby ses měla kam připojit) a na fw povolenej port 3389

56

TOM → 14. leden 2008, 14:23#

to wiki:
už to tu bylo ;-) . Logmein.com a nemusí být ani jedno PC na veřejný IP.

57

mefix → 24. leden 2008, 21:28#

z nabidky START jsem si omylem odmazl zástupce Vzdálená plocha….Kde to mám teď hledat? Díky

58

honza → 30. leden 2008, 17:43#

Taky se mi to stalo :-)
Ale je to tu – c:\windows\system32\mstsc.exe

59

sellier.bellot → 12. březen 2008, 13:05#

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestly mi bude vzdálená plocah fungovat, když mám: pc1 přez routr a routr:ipWan:192.168.3.85 a rozdeluje na dvojkovej rozsah, takže pc1:..2.2 a pc2 jiná lokalita routrWan:..1.64 a routuje na trojkovej rozsah,takže pc2: ..3.2 ? Vím, že jsem zkoušel VNC, ale byl tu problém že je pomalejší, a když mám pc1-poskytovatele Wifi a pc2 poskytovatele Adsl, tak to nefunguje… A ješte: Je možno mít pc jako “prohlížeč vzdálené plochy a servr zároveň” ?? Předem díky moc za odpověd…

60

Jardakecup → 25. březen 2008, 10:31#

nazdar lidi mam takoej problém…mám náročnou přítelkyni (kdo ne :D) takže bych potřeboval nějakej program nebo radu jak rozchodit vzdálenou plochu přez internet…páč přítelkyně neumí s PC(trávím hodně času v práci a ona na tom chce si pouštět filmy či tak podobně a neumí to anmi skoro zapnout => počítačový analfaget :D)a já jako správce sítě nejsem schopen to zprovoznit pomocí žádného programu prostě jsem vyzkoušel treba UltraVNC a neběhalo tak poradit spoň kde dělám tu chybu…děkuju moc za odpověď

61

tomas254 → 30. březen 2008, 20:36#

mas zaplou vpnku na tom pc pritelkyne? a povolenou vzdálenou správu???

62

Flash → 31. březen 2008, 10:41#

K čemu VPNku?

Jardakecup: neblokuje jí to firewall (i hardwarový) nebo není potřeba nastavit port forwarding na routeru? Resp. je její PC přímo viditelný z internetu?

63

martin → 5. duben 2008, 22:00#

Ahoj,
nevím čí uživatelské jméno a heslo moje nebo PC na který se chci připojit? Díky

64

petr → 12. duben 2008, 17:25#

lidi nevíte jak zkopírovat soubory, když jsem u někoho na komplu a připojím se na svůj přes vzdálenou plochu abych si k němu stáhl z mojeho nějáký složky jde to??mě se to nedáří

65

Dr.House → 17. duben 2008, 00:22#

Zdravím,
nevíte, zda se dá dostat z vlastní sítě na normální jinačí síť (internet) např. z domu do škole….nebo odemne ke kámošovi…zda to de nebo jen ty co mám v síti??!! PLS děkuju mooc všem za odpověĎ

66

TOM → 18. duben 2008, 09:04#

Co znamená slovo “dostat” ? Vzdáleně spravovat ? Ano. Nejednoduší je použít logmein (logmein.com). Dá se nastavit tak, že projde i chráněnou firemní sítí ;-)

67

Hama → 13. květen 2008, 07:29#

No kdyz uz naky jiny soft nez od Microsoftu, tak bych to videl na Tivoli:)

Jinak ten clanek bych asi prepracoval. Je natolik odborný:)

68

boner → 16. červen 2008, 18:23#

Tivoli je od IBM...

69

Zelenáč(ová) → 2. srpen 2008, 00:13#

Halóóó! Mazáci, nevíte někdo prosím, jaká jsou bezpečnostní rizika připojení na vzdálenou plochu přes net? Jedno PC přijímá přes AP napojené na veřejný hotspot, druhé přes bezdrátový modem. Případně, jak by se vše dalo rozumně zabezpečit?

70

Silver8000 → 19. srpen 2008, 16:45#

Cusky ja bych zase chtel vedet jake jsou porty abych mohl povolit forwarding na routeru

predem diky vsem

Silver8000
Kontakt : cekni.me.cokoliv.potrebujes@seznam.cz

PS:Kamos ma problem – ISP mu zavrelo porty 80 a asi 25 takze nemuze chodit na net ostatni porty ma OPEN.

71

Honza → 23. srpen 2008, 13:41#

Diky vsem, zvlast za rady ohledne Logmein… slape to paradne… Pres pul republiky spravuju kompa pritelkyni :-)

72

Lukes → 15. září 2008, 09:51#

Zdravim, mam doma udelanou sit, modem->router->switch-> pc s pevnou ip a os windows xp home a chci se pripojovat z notasu ke vzdalene plose a mam na nem profiky. Pujde to? A mam pak zadavat ip toho routeru, nebo pccka? Diky za radu, kdyztak icq je 315339914.

73

Muf → 18. září 2008, 16:08#

Ne, Home verze nema tusim vzdalenou plochu.
K otazce tveho pripojovani – musel by sis naforwardovat prislusny port na routeru, pokud to umoznuje, jinak se na pc pres router bezne nedostanes.

74

vik → 3. říjen 2008, 23:21#

muzu se pripojit na skousku i na svuj pc z ktereho pripojovani provadim?

75

bag → 6. říjen 2008, 14:07#

zdravim mam problem mam xp home tudiz pripojeni pres vzdalenu plochu nende slo by to pres vnc co myslite dikes za radu .

76

Muf → 6. říjen 2008, 17:57#

Jo, pres VNC to v poho jde.

77

Johnyz → 6. říjen 2008, 18:32# Redaktor blogu

xp home tuším vzdálenou plochu ani nepodporují

78

Jan Procházka → 7. listopad 2008, 17:56#

pomocí vzdálené plochy se podařilo omylem smazat fotky na druhém kompu. Hledal jsem je pomocí programů Recuva anebo Restoration, ale ani jeden smazané fotky nenašel. Jsou už nadobro ztracené? Rád bych je ještě zachránil.

 
Přidat komentář
Jméno
nepovinné
nepovinné
  Formátovací příkazy Textile   

Redakce neodpovídá a nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.



Předcházející článek »

Následující článek »